Healthcare Social Media Summit transmitowany online także w Polsce

Alert Media Communications zaprasza na pierwszy międzynarodowy szczyt poświęcony wykorzystaniusocial media w sektorze ochrony zdrowia.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Warszawa, 16 maja 2011 – Już w najbliższą środę w Waszyngtonie rozpocznie się globalny szczyt skupiający specjalistów z zakresu ochrony zdrowia. Debatujący będą próbowali odpowiedzieć na pytanie jak umiejętnie monitorować i reagować na komunikaty i opinie pojawiające się w sieci, by służyły celom podmiotów działających w sektorze ochrony zdrowia. Organizatorem szczytu jest organizacja GLOBALHealthPR. Dzięki współpracy Alert Media Communications – polskiego partnera GLOBALHealthPR – w transmisji online będą mogli uczestniczyć również słuchacze w Polsce.

Przekaz rozpocznie się dokładnie 18 maja o godzinie 15:00 czasu polskiego i potrwa do godziny 16:30. Aby włączyć się do udziału w spotkaniu należy przejść na stronę http://www.livestream.com/ihsms. Uczestnicy będą także mogli zadawać pytania zgromadzonym w Waszyngtonie specjalistom ds. ochrony zdrowia za pośrednictwem twittera (http://twitter.com/#!/search/ihsms).

W trakcie prezentacji opartej z jednej strony na danych, z drugiej na komentarzach zgłaszanych „na żywo" z 15 krajów poprzez media społecznościowe, Healthcare Social Media Summit (IHSMS) przedstawi korzyści, jakie nowe media mogą przynieść krajowym i międzynarodowym organizacjom zajmującym się ochroną zdrowia. Zaprezentowana zostanie formuła „Actionable Listening", czyli inteligentne monitorowanie wpisów online, ułatwiająca przepływ informacji w sieci w sektorze ochrony zdrowia. W kwietniu tego roku w związku z przypadającym pod koniec miesiąca Dniem Malarii, zespół IHSMS wykorzystał program do oszacowania typu i skali konwersacji w sieci poświęconych temu zagadnieniu.

„Jako organizacja globalna możemy dzielić się wiedzą rynkową z zakresu komunikacji w sektorze ochrony zdrowia z międzynarodową publicznością" – powiedział John Seng, prezes Spectrum i GLOBALHealthPR. – „Podczas szczytu dedykowanego mediom społecznościowym i ochronie zdrowia, mamy zamiar stawić czoła wyzwaniom i zwrócić uwagę na możliwości, które podsuwa nam globalna cyfrowa platforma komunikacyjna."

„Pojawienie się wirtualnych społeczności pacjentów, rankingi placówek i lekarzy, dostęp do danych online, zmienia sposób, w jaki firmy i organizacje porozumiewają się ze swoimi odbiorcami. Strategiczne wykorzystanie social media przez instytucje zdrowia publicznego jaki i pacjentów, daje szansę na zbudowanie platformy Health 2.0 opartej na zaufaniu, transparentności i otwartości na wzajemne potrzeby" – powiedziała Natalia Rostworowska, Manager ds. Nowych Mediów w Alert Media Communications.

Więcej informacji o szczycie IHSMS można znaleźć na stronie http://globalhealthpr.com/First-Annual-IHSMS

GLOBALHealthPR, sieć skupiająca agencje public relations, które pomagają swoim klientom w przekazywaniu grupom docelowym informacji dotyczących ochrony zdrowia. Sieć ta działa w Stanach Zjednoczonych i na głównych rynkach Europy, Azji oraz Ameryki Łacińskiej, prowadząc kampanie PR na poziomie krajowym, regionalnym i globalnym. Niezależność GLOBALHealthPR zapewnia odpowiedzialne podejście i zaangażowanie na rzecz klientów i pracowników. GLOBALHealthPR dysponuje ponad 200 specjalistami ds. marketingu produktów zdrowotnych co sprawia, że jest to największą na świecie organizacja zajmującą się promocją zagadnień z obszaru ochrony zdrowia.

Alert Media Communications, polski partner GLOBALHealthPR, jest wyspecjalizowaną agencją public relations, która stawia sobie za cel łączenie komunikacyjnych interesów firm, instytucji i osób z jednej strony oraz dziennikarzy i innych grup docelowych z drugiej. Agencja współpracuje z największymi międzynarodowymi koncernami farmaceutycznymi, producentami aparatury medycznej i prywatnymi placówkami ochrony zdrowia. Dysponuje know-how oraz doświadczeniem zarówno w prowadzeniu działań komunikacyjnych w tym obszarze, jak i we wspieraniu firm, które znalazły się w sytuacji kryzysowej.

Spectrum, amerykańska agencja ds. komunikacji specjalizująca się w dziedzinie nauki i zdrowia. Założona w 1996 roku w Waszyngtonie, odznacza się wybitnymi osiągnięciami w dziedzinie mediów i public relations, public affairs i komunikacji cyfrowej.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online