W ramach współpracy, Kerris odpowiada za prowadzenie kampanii performance marketingowych w Polsce oraz kilkunastu innych krajach europejskich, w tym w Austrii, Czechach, Francji, Hiszpanii, Niemczech, Słowacji, Wielkiej Brytanii i we Włoszech.
Działania te obejmują wykorzystanie narzędzi takich jak Google Ads, Meta Ads oraz Dispay & Video 360, a ich głównymi celami są budowanie świadomości marki Helikon-Tex oraz zwiększenie sprzedaży jej produktów.
– Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z tak uznaną marką jak Helikon-Tex. Naszym celem jest nie tylko zwiększenie sprzedaży, ale także wzmocnienie rozpoznawalności marki na wymagających rynkach europejskich. Wykorzystując nasze doświadczenie w performance marketingu, jesteśmy przekonani, że wspólnie osiągniemy ambitne cele biznesowe – podkreśla Maciej Makowski, managing partner w Kerris Group.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.











