Nowa identyfikacja wizualna łączy dwie wersje litery H, gdzie jeden znak ukryty jest wewnątrz drugiego. Jak informuje nas nadawca „symbolizuje to ideę odkrywania prawdziwej historii, która kryje się pod powierzchnią”.
- Ukłonem w stronę dziedzictwa marki jest zewnętrzne H, które nawiązuje do przeszłości, jednocześnie obejmując nowoczesne akcenty, a smukłe linie wewnątrz H stanowią podstawę nowej identyfikacji, która wykorzystywać będzie szybkie animacje, żywe obrazy i energiczne ruchy - opisuje A+E Networks.
Odświeżony wygląd i identyfikacja wizualna kanału History w regionie EMEA jest częścią globalnej zmiany, którą rozpoczęto się od A+E Networks w USA, a następnie wprowadzono na całym świecie.
- Mieszanka wielu programów, które są przystępne, wciągające, informacyjne i zabawne, to zwycięska kombinacja, która rezonuje z naszymi widzami od lat. Unowocześnienie wyglądu i stylu kanału z pewnością pomoże wznieść markę do kolejnych etapów międzynarodowego sukcesu - komentuje Heather Jones, chief creative officer EMEA i general manager w A+E Networks EMEA.

W Wielkiej Brytanii marka znana jako Sky History będzie kontynuować swoje obecne logo i identyfikację wizualną. We Włoszech odświeżenie zostanie wprowadzone w czerwcu br. W kanale History 2 odświeżenie identyfikacji wizualnej zaplanowane jest na maj 2024 roku w całym regionie EMEA.
- Nowe logo kanału History Channel stanowi połączenie naszej historii oraz nowoczesnych trendów wizualnych, które widzowie będą mogli oglądać w oprawie kanału. Cieszymy się, że w Polsce zmiana ta towarzyszy premierze najnowszego sezonu naszego programu „Złoto Bałtyku”, dzięki czemu wielu wielbicieli naszej stacji zapozna się z odświeżeniem wizualnej strony telewizji History - opisuje portalowi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Kubiak, dyrektorka ds. lokalnych produkcji i kreacji A+E Networks.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/izabella-wiley-a-e-networks-history-polska-niemcy-austria-szwajcaria,7169690129881217a ##












