Premierowe odcinki audycji „Hity w sieci” emitowane są na antenie TV Republika w soboty o godz. 11.10, począwszy od 1 kwietnia br. Do 5 sierpnia br. średnia widownia programu wyniosła 6,5 tys. osób. Przełożyło się to na 0,12 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 0,03 proc. w grupie 16-49 oraz 0,07 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Dotychczas najwięcej widzów zgromadził odcinek z 15 kwietnia br. Obejrzało go 11,4 tys. widzów.

„Hity w sieci” to subiektywny przegląd „najzabawniejszych wydarzeń”, którymi żył polski internet.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/poza-polityka-2-sezon-program-tv-republika-ogladalnosc,7169498970355841a ##
Cykl prowadzą szefowa redakcji social mediowej Telewizji Republika Mirona Hołda, Magdalena Czapska oraz działacz PiS chwalący obecną władzę w social media Oskar Szafarowicz, twórca profilu Okiem Młodych.












