“How It Works” konkurentem dla “Świata Wiedzy” i “Sekretów Nauki”

Wydawnictwo Egmont Polska w piątek wprowadza na rynek miesięcznik popularnonaukowy “How It Works”, który kierowany będzie do dorosłych czytelników. Tytuły wydawany będzie na licencji Imagine Publishing Limited.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Egmont zdecydował się na wydanie miesięcznika popularnonaukowego na fali popularności tytułów z tego segmentu. W sierpniu ub.r. Wydawnictwo Bauer wprowadziło na rynek magazyn “Świat Wiedzy”, który stał się od razy liderem segmentu. Natomiast od października G+J Polska wydaje oparte na podobnej formule “Sekrety Nauki” (zobacz jak wygląda sprzedaż tytułów w segmencie).

W piśmie, adresowanym do czytelników między 20.a  45. rokiem życia, znajdą się teksty o głównie nauce i technice. Magazyn podzielony będzie na działy: “Nauka”, “Przyroda”, “Technologia”, “Historia”, “Transport” i “Kosmos”. Wśród autorów będą naukowcy, specjaliści w danej dziedzinie  i doświadczeni popularyzatorzy wiedzy.

“How It Works” liczyć będzie 100 stron, ukazywać się w nakładzie 80 tys. egz. i w cenie 9,99 zł. Jego format wyniesie 230x270 mm. Redaktorem prowadzącym tytułu została Anna Bugajska, wcześniej redaktor dziennika „Rzeczpospolita”.

Wprowadzenie pisma „How It Works” wsparte jest kampanią reklamową w telewizji (TVP, Polsat, TVN, stacje tematyczne TVN, Polsatu, Discovery i AtMedia, BBC Knowledge, TVP Sport, TVP Historia), a także w rozgłośni Chilli ZET, prasie oraz w internecie. Dodatkowo magazyn będzie miał ekspozycję w salonach prasowych. Spot przygotowała agencja DSK, a za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy MPG.

 

Magazyn “How It Works” wydawany jest też m.in. w Wielkiej Brytanii, Francji, Hiszpanii, Portugalii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie