Huawei, mBank i Lidl w kwietniu najpopularniejszymi reklamami na YouTube w Polsce (wideo)

W kwietniu br. najchętniej oglądaną reklamą przez polskich użytkowników serwisu YouTube był spot Huawei promujący smartfona P10. Kolejne miejsca zajęły klipy marketingowe mBanku, Lidla, Kubusia i Samsunga.

km
km
Udostępnij artykuł:
Huawei, mBank i Lidl w kwietniu najpopularniejszymi reklamami na YouTube w Polsce (wideo)

Kwietniowy ranking najchętniej oglądanych klipów marketingowych na polskim YouTube - YouTube Ads Leaderboard - otwiera reklama Huawei "#Perfect10 in Imperfect World", w której producent pokazuje jak za sprawą coraz lepszych smartfonów stara się udoskonalić niedoskonały świat.

Na drugim miejscu znalazła się reklama mBanku "mOkazje: Zwrotka - Siłacz", w której główny bohater, młody sportowiec w trakcie treningu na siłowni, opowiada widzom o korzyściach, na jakie mogą liczyć klienci mBanku podczas zakupów. Podium zamyka Lidl z reklamą "ŻELKI pomarańczowo-marchewkowe ?? | Paweł Małecki & Kuchnia Lidla", która była obecna także w marcowym zestawieniu.

Czwarte miejsce zdobyła marka Kubuś z wideo "STRZELAMY GOLE | GramPaula & Trenuj z Krzychem", w którym przedstawione są rozgrywki futbolowe pomiędzy YouTuberką, GramPaulą znaną też jako GlamPaula, a mistrzem świata trików piłkarskich Krzysztofem Golonką. Zestawienie zamyka reklama najnowszych flagowych smartfonów Samsunga - "Samsung Galaxy S8 and S8+: Official Introduction".

Huawei #Perfect10 in Imperfect World

mBank mOkazje: Zwrotka - Siłacz

ŻELKI pomarańczowo-marchewkowe 🍭 | Paweł Małecki & Kuchnia Lidla

STRZELAMY GOLE | GramPaula & Trenuj z Krzychem

Samsung Galaxy S8 and S8+: Official Introduction

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking jest ustalany w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników - liczbę obejrzeń w Polsce oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"