Piłkarze grają w garniturach w reklamie perfum Hugo Boss (wideo)

Ruszyła polska odsłona globalnej kampanii promującej perfumy Hugo Boss. Bohaterami reklam jest czterech piłkarzy: Anglik Harry Kane, Brazylijczyk Philippe Coutinho, Niemiec Julian Draxler i Hiszpan Alvaro Morata.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Piłkarze grają w garniturach w reklamie perfum Hugo Boss (wideo)

Spot pokazuje, jak Harry Kane, Philippe Coutinho, Julian Draxler i Alvaro Morata przebierają się w szatni nie w stroje piłkarskie, tylko garnitury marki Hugo Boss i ubrani w nie grają na boisko położonym na dachu wieżowca. Jednocześnie przypominają sobie, jak w dzieciństwie trenowali na różnych skwerach i boiskach.

W kampanii reklamowane są Boss Bottled United. - To perfumiarska interpretacja idei boiska do piłki nożnej w środku miasta. Świeżość powietrza zestawiona z miejskim ciepłem - opisuje producent.

 

Globalnie kampania została zapowiedziana w marcu br.

W Polsce obejmuje m.in. internet oraz perfumerie Sephora, w których dostępne są produkty Hugo Boss.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji