Informacje na temat rozwoju platformy i liczby subskrybentów podano na konferencji w nowojorskim Madison Square Garden, którego Hulu jest sponsorem tytularnym.
W czasie konferencji przedstawiciele platformy ogłosili kilka planowanych nowości w serwisie. Hulu w najbliższym czasie wprowadzi reklamy do usługi Live TV. Stopniowo będą się pojawiać przy kolejnych programach i transmisjach sportowych.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/hulu-z-miliardem-przychodow-reklamowych-17-milionow-subskrybentow-w-usa ##
Jeszcze w tym roku Hulu udostępni użytkownikom opcje pobierania treści na urządzenia, dzięki czemu będą mogli obejrzeć je w trybie offline. Funkcjonalność ma być dostępna jeszcze w tym roku.
Na mocy umowy zawartej z DreamWorks Animation, filmy tego studia pojawią się w bibliotece Hulu w przyszłym roku. Współpraca zakłada także produkcję nowych, oryginalnych treści, które dostępne będą wyłącznie na platformie. Pierwsze takie filmy pojawia się w Hulu w lipcu 2020 roku.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/spotify-i-hulu-wprowadza-wspolny-pakiet-uslug-za-12-99-dolarow-miesiecznie ##
Podczas konferencji potwierdzono również, ze powstanie trzeci sezon "Opowieści podręcznej" - najpopularniejszego serialu oryginalnego Hulu. Wśród programowych nowości, na platformę trafi m.in. serial inspirowany filmem "Cztery wesela i pogrzeb" oraz horrory "Dark" i " Blumhouse". Z kolei 25 lipca zadebiutuje "Castle Rock" J.J Abramsa, na podstawie prozy Stephana Kinga. Na platformie zobaczymy również " The First" z Seanem Pennem i "Little Fires Everywhere" z Reese Witherspoon i Kerry Washington.
Hulu na koniec ubiegłego roku zanotował 920 mln dolarów straty, głównie dlatego, że zwiększono inwestycje na produkcję nowych treści.











