Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Scooby-Doo!” (Media Service Zawada) wyniosła w I półroczu br. 59 032 egz., czyli o 15,62 proc. mniej niż rok wcześniej.
Drugie miejsce zanotował magazyn „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska). Jego sprzedaż ogółem wzrosła o 3,55 proc. i wyniosła 54 847 egz.
Na podium znalazło się jeszcze pismo „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska). Jego wynik w I półroczu br. uplasował się na poziomie 46 335 egz. po spadku o 23,25 proc. Rok wcześniej tytuł ukazywał się pod tytułem „Kubuś Puchatek”.
Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się może pismo „Rajdek. Mała Wyścigówka” (Cass Film). Jego średnia sprzedaż ogółem wzrosła bowiem o 24,67 proc. i wyniosła 23 219 egz.
Z kolei największy spadek, wynoszący 33,96 proc., dotknął plasującego się na przedostatniej pozycji miesięcznika „Spiderman Magazyn” (Egmont Polska). Zakończył on I półrocze br. ze sprzedażą ogółem wynoszącą 18 719 egz.

W czerwcu br. w porównaniu do czerwca ub.r. liderem sprzedaży ogółem zostały „Zabawy i Marzenia z Barbie”, pomimo spadku o 5,34 proc. Pismo to sprzedało się w liczbie 53 268 egz. i awansowało z pozycji trzeciej. Z kolei na drugie miejsce spadło „Scooby-Doo!” (spadek aż o 35,40 proc. do 47 707 egz.).
W tym zestawieniu największy wzrost sprzedaży ogółem, wynoszący aż 46,53 proc., zanotowała „Księżniczka” (Egmont Polska). Z kolei najwięcej stracił „Kubuś i Przyjaciele”. Jego sprzedaż spadła aż o 54,52 proc.











