IAB Polska z wydawcami i producentami szykuje kampanię „Oglądaj legalne”

Pod koniec kwietnia rozpocznie się kampania „Oglądaj legalne” promująca zgodne z prawem treści wideo w internecie. Akcję organizuje związek IAB Polska przy wsparciu kilkunastu wydawców serwisów wideo i producentów treści wideo.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Głównym celem kampanii „Oglądaj legalne” jest wskazywanie i promowanie tych miejsc w sieci, w których internauta ma gwarancję, że ogląda legalne treści wideo - opisuje Piotr Kowalczyk, prezes zarządu IAB Polska. - W akcji przede wszystkim będziemy stawiać na pozytywny przekaz i pomoc w rozpoznawaniu oryginalnych materiałów wideo. Chcielibyśmy wykreować swego rodzaju „modę” na oglądanie treści z legalnych źródeł - dodaje Patrycja Sass-Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska. 

„Oglądaj legalne” jest pomyślane jako projekt długofalowy, który w przyszłości ma zostać poszerzony o inne sektory cyfrowej rozrywki. Obecnie działające w IAB Polska grupy robocze wideo i prawna pracują nad regulaminem akcji. Natomiast za obsługę kampanii w zakresie kreacji odpowiada agencja Fabryka e-biznesu.

Wsparcie projektu zadeklarowało już 15 firm związanych z segmentem wideo w internecie: portale Wirtualna Polska, Interia i Onet, wydawcy serwisów i usług wideo Redefine, Cineman, Iplex i Kinoplex, producenci i nadawcy Gutek Film, Kino Świat, Monolight Film, Viacom i Weltbild Polska oraz broker reklamowy Atmedia, sieć reklamowa IDM.net i dom mediowy Net.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"