IDMnet z Grupą o2

IDMnet wraz z Grupą o2 wprowadzają wspólną ofertę predykcyjnego targetowania behawioralnego.

km
km
Udostępnij artykuł:

Oferta dostępna będzie od października. Kampanie będą emitowane na połączonym zasięgu obu wydawców - w należącej do IDMnet sieci typu audience AdProfile oraz w serwisach z Grupy o2.

Łączona oferta IDMnet i o2, dzięki wprowadzeniu wspólnego cappingu, ma pozwalać na ograniczenie strat mediowych i jednocześnie zapewniać lepsze dotarcie do potencjalnych odbiorców, poprzez zwiększenie ilości miejsc, w których użytkownik może zetknąć się z komunikatem reklamowym. IDMnet i Grupa o2 korzystają z tej samej technologii predykcyjnego targetowania behawioralnego, dostarczanej przez nugg.ad.

IDMnet oferuje usługi związane z targetowaniem behawioralnym oraz retargetingiem od 2008 roku, a Grupa o2 od roku 2010. Za rozwój i poszerzanie nowej oferty odpowiada sieć AdProfile, wprowadzona pod koniec marca bieżącego roku (więcej na ten temat).

To kolejny wspólny projekt IDMnet i Grupy o2. Wcześniej, w październiku 2009 r., firmy wprowadziły pakiet zasięgowy AdRakieta (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji