"Idź na całość" wróciło po latach. Wiadomo, jaka była widownia

Średnio 407 tys. widzów obejrzało w niedzielę premierę nowej edycji "Idź na całość" – wynika z danych Nielsena. Stacja TTV w porze emisji teleturnieju była liderem w grupach komercyjnych.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
"Idź na całość" wróciło po latach. Wiadomo, jaka była widownia
Robert Motyka i Zygmunt Chajzer

Pierwszy odcinek reaktywowanego po latach teleturnieju został wyemitowany na antenie TTV w niedzielę 7 września o godz. 16:05. Według danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl, premiera nowego "Idź na całość" przyciągnęła przed ekrany średnio 407 tys. widzów.

To dało stacji TTV 4,58 proc. udziału w gronie wszystkich widzów, 5,35 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,12 proc. wśród widzów w przedziale wiekowym 20-54.

Stacja TTV w porze emisji "Idź na całość" była liderem rynku w obu grupach komercyjnych, a wśród wszystkich widzów zajęła czwarte miejsce po TVP1 i TVP2, będących na czele zestawienia, oraz zamykającym podium Polsatem.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

NIE INTERESOWAŁA ICH MAŁA WYGRANA, RYZYKOWALI DO SAMEGO KOŃCA! OPŁACIŁO SIĘ? | Idź na całość!

Program "Idź na całość" wrócił do telewizji po 24 latach od emisji ostatniego sezonu w Polsacie. Wznowiony format został odświeżony zwłaszcza pod względem wizualnym, a do Zygmunta Chajzera w roli prowadzącego dołączył Robert Motyka. Teleturniej na zlecenie stacji realizuje firma Well Well Production.

"Idź na całość" to program realizowany na licencji amerykańskiego formatu "Let's Make A Deal". W polskiej telewizji zadebiutował w 1997 roku na antenie Polsatu.

Pierwszym gospodarzem teleturnieju był Zygmunt Chajzer, którego w 2000 roku zastąpił Krzysztof Tyniec. W maju 2001 r. program zniknął z anteny.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?