IKEA globalną kampanią zachęca do wspólnego spożywania posiłków z bliskimi

IKEA uruchamia globalną kampanię poświęconą wspieraniu codzienności w kuchni oraz ułatwianiu gotowania i jedzenia w domu. Działania potrwają rok i będą prowadzone w większości krajów na całym świecie.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
IKEA globalną kampanią zachęca do wspólnego spożywania posiłków z bliskimi
mat.pras.

IKEA zwraca uwagę, że choć kuchnia jest jednym z najczęściej używanych pomieszczeń w domu, jest jednocześnie miejscem, z którego ludzie są najmniej zadowoleni. Wielu uważa, że ich kuchnia nie spełnia potrzeb, szczególnie w mniejszych mieszkaniach. Do najczęstszych problemów należą ograniczona przestrzeń do przechowywania oraz trudności w utrzymaniu porządku i czystości.

Nowa kampania IKEA

Dlatego szwedzka marka stawia czoła tym wyzwaniom, wyznaczając sobie jasny cel: sprawić, by gotowanie i jedzenie były przyjemne i dostępne dla wielu. Niezależnie od budżetu, sytuacji życiowej czy metrażu mieszkania, IKEA chce pomagać ludziom tworzyć kuchnie dopasowane do ich potrzeb – takie, które zmniejszają stres, wspierają zdrowsze i bardziej zrównoważone nawyki oraz przywracają radość wspólnego spożywania domowych posiłków.

– Od dekad uważnie przyglądamy się życiu w kuchni, temu, jak ludzie przygotowują jedzenie, dzielą się posiłkami, żyją razem i jak zmienia się to w czasie – mówi Fredrika Inger, dyrektor ds. produktów i sprzedaży w IKEA. – Ta wiedza stanowi podstawę naszego rozwoju produktowego.

Kampania zostanie wdrożona na większości rynków, na których działa IKEA, obejmując różnorodne aktywności skoncentrowane wokół gotowania i jedzenia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą