VerdeAgency stworzyło dwa formaty treści video dla IKEA koncentrujące się na temacie dobrego snu. Głównym cyklem jest "Dobry sen z IKEA" – seria dwudziestu czterech odcinków przedstawia rozwiązania IKEA wspierające sześć kluczowych czynników dobrego snu: kontrola światła, dźwięku, temperatury, jakości powietrza, komfort spania oraz porządek w sypialni.
IKEA w Polsce od wielu lat udowadnia, że content marketing potrafi wnieść niesamowitą wartość do komunikacji marki. To nie tylko sposób na przekazanie wiedzy czy inspiracji, ale też na realne budowanie relacji z odbiorcami
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Sypialnia, która wspiera Twoje rytuały | Dobry sen z IKEA

Każdy z poruszanych problemów był okazją do kontekstowego zaprezentowania praktycznych rozwiązań, jak na przykład sypialniane krzesło ze specjalnie zaprojektowanym oparciem do zawieszania ubrań, rolety zaciemniające, kołdry obciążeniowe, czy organiczne oddychające pościele.
Drugim formatem były shortsy z udziałem psycholog Małgorzaty Ohme, nawiązujące do "Raportu o dobrym śnie na 2025 rok", przygotowanym przez IKEA. Materiały edukują oraz poruszają tematy związane z jakością odpoczynku i zwyczajami Polaków.











