IKEA promuje swoją platformę Second-hand

Wystartowała kampania reklamowa promująca platformę Second-hand sieci sklepów IKEA. Za jej realizację odpowiada agencja VML.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
IKEA promuje swoją platformę Second-hand
IKEA zaprasza do swojego Second Hand'u

Platforma Second-hand IKEA to miejsce, w którym klienci mogą kupować i sprzedawać używane produkty IKEA, dając im drugie życie i wspierając ideę ponownego wykorzystania.

Sprzedający mogą wystawić swoje przedmioty na sprzedaż, a w zamian otrzymają 5 proc. rabatu na kolejne zakupy w IKEA.

Kampania promująca platformę Second-hand IKEA obejmuje działania digital (w tym w mediach społecznościowych), współpracę z influencerami oraz emisję spotów radiowych.

VML odpowiada za adaptację assetów oraz kompleksową realizację kampanii. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker.

Hej! Poznaj platformę Second-hand IKEA | Odkryj lepiej pomyślany dom

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"