IKEA przedłuża współpracę z Hash.fm

IKEA Polska o kolejny, trzeci już rok przedłuża współpracę z Hash.fm w zakresie influencer marketingu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
IKEA przedłuża współpracę z Hash.fm

Hash.fm będzie w dalszym ciągu odpowiadać za projekty Ikei z polskimi twórcami internetowymi. W nadchodzącym sezonie 2018/2019 agencja zamierza kontynuować realizację autorskiego programu influencer marketingu, przygotowanego na potrzeby Ikei.

Dotychczas agencja zrealizowała dla Ikei akcje z udziałem m.in. Grupy Filmowej Darwin, Martina Stankiewicza, Krzysztofa Gonciarza, Jadłonomii oraz wielu innych twórców. 

- Od początku naszej współpracy z IKEA zrealizowaliśmy wspólnie kampanie z udziałem ponad 90 influencerów - mówi Konrad Traczyk, CEO Hash.fm.

IKEA w strategii influencer marketingu stawia na różnorodność twórców oraz dopasowanie odpowiedniej formy komunikacji.  Od dwóch lat działania wedle tych założeń realizuje Hash.fm.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"