W jesiennym sezonie program "To jest grane" ukazuje się na antenie TVP2 w piątkowe wieczory o godz. 22:45, począwszy od 5 września. Do tej pory, po emisji sześciu wydań, program Marka Sierockiego ogląda średnio 141 tys. widzów.
To przekłada się na udział Dwójki w rynku na poziomie 2,07 proc. w gronie wszystkich widzów i 1,64 proc. w grupie komercyjnej 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie emisji programu "To jest grane" między 5 września a 10 października, największą widownię miało wydanie z 26 września, które zobaczyło w TVP2 średnio 187 tys. osób. Do tej pory średnia widownia muzycznego formatu nie spadła poniżej 102 tys. odbiorców, tylu zgromadziło wydanie z 10 października.

Program "To jest grane" to autorski format Marka Sierockiego, w którym co tydzień prezentowane są największe przeboje z polskiej, amerykańskiej i brytyjskiej listy przebojów oraz zestawienia bestsellerów.
O czym jest program "To jest grane"?
Utwory znajdujące się na czołowych miejscach muzycznych notowań ilustrują fragmenty teledysków. W audycji przypomniane są także przeboje sprzed lat, ze szczególnym uwzględnieniem piosenek nagrywanych przez polskich wykonawców w studiach, na koncertach lub festiwalach Telewizji Polskiej. Istotnym punktem programu są też rozmowy z artystami, zapowiedzi premier płytowych czy teledysków.
Program zadebiutował na antenie Dwójki wiosną ubiegłego roku, w piątkowym paśmie o godz. 21:55. Obecnie emitowany jest czwarty sezon programu.











