ING Bank Śląski prezentuje serial WiFi Express

W najnowszej kampanii Konta Direct ING Bank Śląski wykorzystuje unikalną formułę serialu. W święta wyemitowany został pierwszy odcinek produkcji WiFi Express.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Serial to format, który pozwala zaprezentować produkt pod kątem wielu korzyści.  Benefity Konta Direct stają się naturalnym pretekstem do kolejnych odcinków, w których staramy się przekonać klientów do tego, że Internetowi mają lepiej. Sięgając po raz kolejny po tę myśl, potwierdzamy naszą konsekwencję w komunikacji z klientami - mówi Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.

Akcja serialu WiFi Express toczy się w wagonie kolejowym z dostępem do internetu. To właśnie internet oraz płynące z niego korzyści są tematem przewodnim rozmów pomiędzy 4 bohaterami, którzy różnią się wiekiem, charakterem, statusem materialnym oraz podejściem do technologii. Choć ich potrzeby i oczekiwania są różne, to odpowiedź na nie jest jedna: Konto Direct. Podsumowaniem każdego odcinka jest zdanie „Internetowi mają lepiej.”

W rolę bohaterów serialu wcielili się zarówno doświadczeni aktorzy, jak i młodzi adepci sztuki teatralnej. Postać urokliwej Anki zagrała Karolina Staniec, przebojową panią Danutę Elżbieta Słoboda, Huberta, młodego maniaka Internetu Karol Kadłubiec, zaś rozgadanego przedsiębiorcę Mateusz Krzyk. 

Kampanię poprzedził prezentowany od 21 grudnia br., w internecie i telewizji, materiał filmowy, w którym Beata Tyszkiewicz (również bohaterka pierwszego odcinka serialu WiFi Express) wyjaśnia Markowi Kondratowi, dlaczego nie zagrał w najnowszej produkcji ING.

Wszystkie informacje o serialu, jego bohaterach a także ofercie Konta Direct można znaleźć na stronie www.wifi-express.pl

Tytuł kampanii: WiFi Express

Czas trwania: od 24 grudnia 2011 r.

Narzędzia:

  • TV: 15’’ teaser oraz 30‘’ spoty w stacjach ogólnopolskich i niszowych;
  • Internet: dedykowany serwis internetowy oraz bannery na największych polskich portalach.

Kreacja: Brain

Zakup mediów: PanMedia Western

Cele komunikacyjne: budowanie i utrwalanie wizerunku nowoczesnego i internetowego banku oraz przypomnienie o ofercie konta internetowego i pokreślenie najważniejszych korzyści:

  • 0 zł za prowadzenie konta,
  • 0 zł za przelewy przez Internet i telefon w PLN (za wyjątkiem przelewów typu SORBNET),
  • 0 zł za wypłaty ze wszystkich bankomatów w kraju,
  • 0 zł za użytkowanie kart zbliżeniowych Visa i MasterCard (jeżeli miesięczna wartość rozliczonych przez Bank transakcji bezgotówkowych wykonanych kartą wyniesie co najmniej 100zł w okresie od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia następnego miesiąca).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji