Ingenious Bid Manager - narzędzie do kampanii e-marketingowych od Ingenious Technologies

Firma Ingenious Technologies Polska wprowadza na rynek Ingenious Bid Manager - autorskie rozwiązanie dla kampanii e-marketingowych, umożliwiające automatyzację działań reklamowych w obszarze SEA (Search Engine Advertising).

km
km
Udostępnij artykuł:

W oparciu o wcześniej zdefiniowanie strategie, które można określić także na najniższym poziomie (słowo kluczowe), Ingenious Big Manager ma pozwalać na skuteczniejsze zarządzanie kampaniami reklamowymi w wyszukiwarce, identyfikując i poprawiając ich słabe parametry. Twórcy narzędzia zapewniają, że dzięki niemu koszt konwersji można obniżyć średnio o 30%.

Oprócz możliwości automatyzacji działań i ich analizy, Ingenious Bid Manager umożliwia analizowanie i badanie ścieżek konwersji oraz mierzenie i optymalizację wielu ich rodzajów. Narzędzie oferuje również dostęp do konkurencyjnych reklam i sugerowanych tekstów reklamowych.

Z kolei dzięki integralności z Ingenious. track, Ingenios Bid Manager można połączyć z informacjami z kampanii prowadzonych w innych kanałach (multichannel marketing).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech