Initiative obronił budżet mediowy producenta Gellwe i Black Energy Drink

Dom mediowy Initiative, należący do Mediabrands wygrał przetarg na kompleksową obsługę mediową firmy FoodCare, właściciela takich marek, jak Gellwe, Black Energy Drink, Frugo, N-Gine.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Initiative obronił budżet mediowy producenta Gellwe i Black Energy Drink

W ramach umowy Initiative odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów we wszystkich kanałach komunikacji online i offline dla marek z portfolio FoodCare.

Firmy nie ujawniły informacji na temat liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu. Nie podają na jak długo zawarły umowę.Wybór oferty Initiative oznacza kontynuację współpracy trwającej od maja 2022 roku.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu