Instytut Rozwoju Reklamy przejmuje ChocolAd

Agencja Instytut Rozwoju Reklamy przejmuje butik kreatywny ChocolAd. Fuzja obejmuje połączenie budżetów, klientów, personelu oraz know–kow.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Działający od 2006 roku butik kreatywny ChocolAd staje się obecnie częścią agencji Instytut Rozwoju Reklamy. Firmy łączą swoje budżety, portfolia klientów, personele oraz know–kow. Dzięki tej fuzji Instytut Rozwoju Reklamy poszerza swoją ofertę o kompleksową obsługę e-marketingową, ze szczególnym uwzględnieniem działań PR w mediach elektronicznych.

ChocolAd pracował do tej pory dla marek z różnych segmentów rynkowych, m.in. finansów, deweloperów i FMCG, przede wszystkim obsługując reklamowo Hyundaia. I właśnie rozbudową swojego portfolio pod kątem czołowych klientów motoryzacyjnych Instytut Rozwoju Reklamy uzasadnia przejęcie tej firmy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"