Interactive Solutions / Saatchi & Saatchi promuje Lexusa RX w Azji jako „nową definicję luksusu” (wideo)

W regionie Azji i Pacyfiku trwa wizerunkowa kampania reklamowa samochodu Lexus RX pod hasłem „A new definition of Luxury”. Akcję we współpracy z Saatchi & Saatchi Singapore przygotował polski oddział Interactive Solutions / Saatchi & Saatchi.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Interactive Solutions / Saatchi & Saatchi promuje Lexusa RX w Azji jako „nową definicję luksusu” (wideo)

Kampania wspiera wprowadzenie do sprzedaży nowego modelu Lexus RX, pokazując jego design jako wpisujący się we współczesne trendy w projektowaniu. W akcji biorą udział znana w Azji projektantka mody Kwankao, szef kuchni molekularnej Dan Bark oraz projektant wnętrz Camiel Weijenberg.

Działania obejmują klipy wideo, materiały na stronie internetowej lexusasia.com/thenewrx oraz aktywności w mediach społecznościowych.

 

Za kreację kampanii odpowiadały wspólnie Interactive Solutions / Saatchi & Saatchi oraz Saatchi & Saatchi Singapore. Agencje pracowały razem od jesieni 2015 roku, realizują już też wspólnie kolejne projekty.

Przy akcji pracują też lokalne firmy mediowe: agencja mediowa Performics i agencja hostingowa Convertium.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu