Interaktywna kampania samochodów dostawczych Maxus

Vena Art przygotowała interaktywną kampanię wchodzącej na polskirynek, brytyjskiej marki samochodów dostawczych Maxus. Kampaniapotrwa do końca bieżącego roku.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Strategia promocji Maxus zakłada kierowanie przekazu głównie domałych i średnich przedsiębiorstw z uwagi na przeznaczenie,parametry techniczne auta oraz konkurencyjną cenę w tej kategoriipojazdów.

Budowanie zasięgu wizerunkowej kampanii w grupie potencjalnychnabywców Maxus oparto w mniejszym stopniu na ogólnych portalachinformacyjnych, np. Wirtualna Polska, koncentrując się nasprofilowanych witrynach dla przedsiębiorców.

Realizacją kampanii w poszczególnych segmentach Vena Artpowierzyła: CorMedia, IDMnet, ADnet i ARBOmedia.

W działaniach zostały wykorzystane mailingi, billboardy,doublebillboardy, rectangle, pozycjonowanie stron za pośrednictwemwyszukiwarki Google oraz działania PR.

Kampanię w sieci wspierają katalogi produktowe oraz reklamyprasowe zaprojektowane przez Vena Art.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"