Internauci szukają plotek na Pudelku oraz w "Gali" i "Vivie"

Prawie połowa internautów po informacje o gwiazdach zagląda naserwis Pudelek.pl, a ponad 20 proc. czyta w tym celu "Galę" i"Vivę" - wynika z ankiety przeprowadzonej przez PBI. Sieć jest dwarazy bardziej popularnym medium plotkarskim niż telewizja i prasakolorowa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

85 proc. internautów właśnie w sieci szuka informacji ogwiazdach, natomiast zdecydowanie rzadziej w telewizji (45 proc.wskazań) i kolorowych czasopismach (37 proc.) - pokazuje ankietaprzeprowadzona przez PBI. Najpopularniejszym serwisem plotkarskimjest Pudelek.pl, który jako ulubiony wskazuje 48 proc. badanych.Trzy razy mniej internautów preferuje Plotek.pl, 15 proc.ankietowanych najchętniej odwiedza Plejadę, a 14 proc. - Pomponik.Dwie trzecie internautów korzystających z serwisów plotkarskichogląda zamieszczone w nich zdjęcia, a jedna trzecia - filmiki. Copiąty użytkownik takich witryn ocenia komentarze innych osób, a cosiódmy - wpisuje własne opinie.

Z kolei wśród czasopism informujących o gwiazdachnajpopularniejsze są "Viva" (24 proc. wskazań) i "Gala" (22 proc.).14 proc. internautów czyta "Życie na gorąco", a 12 proc."Party".

Natomiast w internecie najpopularniejszym czasopismem ogwiazdach jest "Gala" - jej serwis wskazuje jako ulubiony 15 proc.użytkowników, o 1 proc. więcej niż witrynę "Vivy". Stronadwutygodnika "Party" cieszy się uznaniem 8 proc. ankietowanych, aserwisy "Super Expressu" i "Faktu" - 6 proc.

Co trzeci internauta, żeby dowiedzieć się czegoś nowego ogwiazdach, korzysta z poświęconych im mediów od czasu do czasu, 23proc. ankietowanych robi to codziennie, 19 proc. - kilka razy wtygodniu, a 14 proc. nie zdarzyło się to jeszcze nigdy. Internautównajbardziej ciekawią plotki (45 proc. wskazań), afery i skandaleoraz perypetie zawodowe dotyczące gwiazd (po 30 proc.). Ze znanychosób nich najbardziej interesującą ankietowanych aktorzy filmowi(57 proc. wskazań) i gwiazdy muzyki (54 proc.), a nieco mniej-aktorzy serialowi (32 proc.), politycy (28 proc.) i sportowcy (25proc.).

Co dziewiąty polski internauta najchętniej czyta i rozmawia oDodzie, a co piętnasty - o Angelinie Jolie. Kasia Cichopek jestulubioną gwiazdą 2,6 proc. ankietowanych, Britney Spears - 2,3proc., a Robert Kubica - 1,6 proc. Z kolei wśród programówtelewizyjnych najpopularniejsze są te emitowane przez TVN, którezajęły sześć pierwszych miejsc w zestawieniu.

Ankieta dotycząca mediów o gwiazdach została przeprowadzonaprzez Polskie Badania Internetu od 6 do 12 października minionegoroku wśród 946 użytkowników portali Gazeta.pl, Interia, o2, Onet iWirtualna Polska.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele