Internet pokona prasę i telewizję pod względem wydatków na reklamę

W przyszłym roku internet stanie się największym medium reklamowymw Wielkiej Brytanii, pokonując zarówno telewizję jak i prasęcodzienną.

km
km
Udostępnij artykuł:

Według domu mediowego ZenithOptimedia, wydatki na internetowąreklamę w Wielkiej Brytanii zwiększą się w bieżącym roku o 32,3procenta, a w przyszłym o kolejne 28,2 procenta i wyniosą wówczas4,055 miliona funtów - informuje serwis Brand Republic.

Drugim największym medium będzie wówczas prasa codzienna znakładami na reklamę rzędu 3,950 miliona funtów.

ZenithOptimedia szacuje również, że do 2010 roku Wielka Brytaniapokona Niemcy i stanie się trzecim największym rynkiem reklamowymna świecie. W tym okresie dochody z reklam na Wyspach majązwiększyć się o 22,8 procenta, w porównaniu do 13 procent w EuropieZachodniej i 20 procent na całym świecie.

źródło: Brand Republic

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online