Internetowe opinie użytkowników mają duży wpływ na tradycyjnezakupy

1/4 internautów czyta opinie innych użytkowników, które mająpóźniej duży wpływ na podejmowane przez nich decyzje o zakupiedanego produktu lub usługi w świecie rzeczywistym.

km
km
Udostępnij artykuł:

Tak wynika z badania firm comScore i The Kelsey Group, któredotyczyło wpływu opinii internautów na ceny jakie konsumenci sągotowi zapłacić za usługi w prawdziwym świecie, takie jak hotele,turystyka czy służba zdrowia.

24 procent respondentów korzysta z internetowych opinii zanimzapłaci za daną usługę w świecie rzeczywistym - informuje serwisinternetnews.

Spośród tej grupy badanych, 41 procent sprawdzających najpierw wsieci opinie na temat restauracji, decyduje się później naskorzystanie z ich usług. W przypadku hoteli wskaźnik ten wyniósł40 procent, turystyki 27 procent, motoryzacji 24 procent,wyposażenia domu 19 procent, usług medycznych 14 procent, a usługprawnych 8 procent.

W przypadku prawie każdej z powyższych kategorii ponad 3/4badanych stwierdziło, że internetowe opinie miały znaczący wpływ naich późniejszą decyzję odnośnie zakupu. Najwyższy wskaźnikodnotowano w przypadku usług hotelarskich - 87 procent.

Z badania comScore i The Kelsey Group wynika także, że 97procent respondentów, którzy dokonali zakupu po zasięgnięciuinternetowych opinii, uznało je za odzwierciedlającerzeczywistość.

źródło: internetnews

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu