Internetowe opinie ważne przy podejmowaniu decyzji zakupowych

Umieszczane w sieci recenzje konsumentów odgrywają dużą rolę wpodejmowaniu decyzji zakupowych przez kupujących przez internetAmerykanów.

km
km
Udostępnij artykuł:

61 procent respondentów uczestniczących w badaniuprzeprowadzonym w czerwcu bieżącego roku przez firmę OpinionResearch Corporation stwierdziło, że przed kupieniem nowegoproduktu lub usługi sprawdzało internetowe opinie, blogi i inneźródła reakcji klientów online - informuje na swojej stronieinternetowej eMarketer.

Ponad 80 procent osób z tej grupy przyznało też, że tego typurozpoznanie miało przynajmniej trochę wpływu na dokonany przez nichzakup.

Wśród produktów i usług, na temat których informacji w siecinajczęściej szukają Amerykanie kupujący online, znalazły się:podróże/odpoczynek/czas wolny (wskazane przez 82 procent badanych),produkty elektroniczne (80 procent), produkty do domu (66 procent),odzież (55 procent), motoryzacja (55 procent), opieka osobista (40procent) oraz żywność (24 procent).

Z badania Opinion Research Corporation wynika także, że 38procent respondentów zaczynając poszukiwanie informacji na tematproduktów lub usług, najpierw sprawdza opinie na ich tematumieszczone w internecie.

źródło: eMarketer

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"