Investigation Discovery lepszy od Polsat Crime, rosną stacje historyczne

W marcu br. najchętniej oglądanym kanałem dokumentalnym pozostał Discovery Channel, a drugie miejsce zajął National Geographic. Największy wzrost odnotowało History, a Investigation Discovery zadebiutował z lepszym wynikiem od konkurencyjnego Polsat Crime & Investigation.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Discovery Channel miał w marcu br. 0,61 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów po spadku o 3,3 proc. Na drugiej pozycji utrzymał się National Geographic Channel, którego udział wzrósł o 41,3 proc. do 0,47 proc. Na trzecie miejsce z czwartego awansował Discovery Science, mimo że jego wynik spadł o 10,5 proc. do 0,21 proc.

Największy wzrost w zestawieniu zanotował kanał History, którego udział wzrósł o 131 proc., co skutkowało jednak niedużym awansem (tylko z pozycji 12. na 11.) i udziałem na poziomie 0,13 proc. Niewiele mniejsze wzrosty należały do BBC Knowledge (122,7 proc.) i TVP Historia (115,3 proc.). Ta ostatnia stacja jest już na miejscu szóstym (rok temu była 10.)

Największy spadek zanotował kanał Animal Planet, którego wynik zmalał o 23,8 proc. do 0,21 proc. przez co stacja spadła z miejsca trzeciego na piąte.

Od marca br. pomiarem telemetrycznym został objęty został kanał Investigation Discovery, który znalazł się na 12. lokacie. z udziałem wynoszącym 0,13 proc. To wynik lepszy od konkurencyjnego kanału Polsat Crime & Investigation Network, którego udział wyniósł 0,08 proc.

W grupie komercyjnej 16-49 liderem także był Discovery z wynikiem na poziomie 0,92 proc. po spadku o 3,6 proc. Drugie miejsce zajął National Geographic (0,60 proc., - 43,8 proc.), a na trzecią lokatę z szóstej awansował Discovery World (0,31 proc., + 51 proc.).

Najwięcej w marcu br. zyskał kanał History, którego wynik poszedł do góry o 179,4 proc. do 0,19 proc., co skutkowało awansem z miejsca 12. na szóste. Najwięcej stracił (-40,2 proc.) kanał Animal Planet, który spadł z pozycji piątej na 12.

Najchętniej oglądanym programem w zeszłym miesiącu w kanałach dokumentalnych był serial “Fani czterech kółek”, który w Discovery Channel obejrzało 197 tys. widzów. Była to jedna z sześciu pozycji tego kanału w top 10. Resztę stanowiły produkcje z anteny National Geographic Channel.

   Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu