iPhone i G1 w sieci Google AdWords

Klienci korzystający z systemu Google AdWords mają teraz możliwośćumieszczania tych samych reklam tekstowych i obrazkowych, którepojawiają się na ekranach tradycyjnych komputerów, w smartfonachiPhone i G1 oraz innych komórkach posiadających obsługujące językHTML przeglądarki internetowe.

km
km
Udostępnij artykuł:

Tego typu reklamy będą pojawiać się obok mobilnych wynikówwyszukiwania - informuje serwis iMedia Connection.

Sami reklamodawcy będą mogli tworzyć specjalne mobilne kampaniei uzyskiwać na ich temat oddzielne raporty z systemu AdWords.

Nowością jest fakt, że reklamodawcy nie będą musieli specjalnieformatować swoich reklam i stron internetowych dla wspomnianychurządzeń.

źródło: iMediaConnection

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele