iPhone i G1 w sieci Google AdWords

Klienci korzystający z systemu Google AdWords mają teraz możliwośćumieszczania tych samych reklam tekstowych i obrazkowych, którepojawiają się na ekranach tradycyjnych komputerów, w smartfonachiPhone i G1 oraz innych komórkach posiadających obsługujące językHTML przeglądarki internetowe.

km
km
Udostępnij artykuł:

Tego typu reklamy będą pojawiać się obok mobilnych wynikówwyszukiwania - informuje serwis iMedia Connection.

Sami reklamodawcy będą mogli tworzyć specjalne mobilne kampaniei uzyskiwać na ich temat oddzielne raporty z systemu AdWords.

Nowością jest fakt, że reklamodawcy nie będą musieli specjalnieformatować swoich reklam i stron internetowych dla wspomnianychurządzeń.

źródło: iMediaConnection

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"