IQ Marketing dla marki Colgate

W kwietniu rozpoczęła się ogólnopolska kampania promocyjna pod hasłem "Przyjazny Dentysta" organizowana przez Colgate i Polskie Towarzystwo Stomatologiczne

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Kampania "Przyjazny Dentysta" skierowana jest zarówno do pacjentów gabinetów dentystycznych, jak i stomatologów. Jej celem jest zwrócenie uwagi na problem dentofobii - strachu przed dentystą, edukacja na temat możliwości radzenia sobie z tym problemem  oraz stworzenie sieci przyjaznych gabinetów stomatologicznych. 

Akcja oparta jest na mechanizmie loterii promocyjnej, której celem jest wyłonienie 144 najbardziej przyjaznych gabinetów stomatologicznych w Polsce. Oddać głos na swojego ulubionego dentystę i tym samym wziąć udział w loterii  może każdy, kto w okresie trwania promocji zakupi dowolny produkt marki Colgate (pasty do zębów, szczoteczki, płyny do płukania, żele wybielające). Zgłoszenie zawierające numer telefonu wybranego gabinetu stomatologicznego wraz z numerem kierunkowym (np. 22. 2062118) można wysłać SMS-em na numer 71114 lub za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.przyjaznydentysta.pl. Liczba oddanych głosów odpowiada liczbie zakupionych produktów Colgate. Wśród uczestników loterii zostaną rozlosowane nagrody: 12 kart płatniczych, każda o wartości 5000 zł oraz 300 nagród pocieszenia w postaci zastawu produktów Colgate. Zgłoszenia w loterii promocyjnej można wysyłać do 15 maja 2005 r.

Na potrzeby loterii Polska została podzielona na 12 regionów. Z każdego regionu, na podstawie liczby zgłoszeń nadesłanych przez uczestników promocji, zostanie wyłoniony jeden zwycięski gabinet stomatologiczny  i 11 gabinetów godnych polecenia.  Nagrodą dla 12-stu zwycięzców będzie dodatkowe wyposażenie gabinetu,  uprzyjemniające pacjentom czas oczekiwania na wizytę. Wśród puli nagród do wyboru znajdują się: sprzęt RTV, zestaw filmów DVD, aktywacja telewizji cyfrowej, prenumerata czasopism, wyposażenie poczekalni.

Komunikacja akcji odbywa się za pośrednictwem strony internetowej, kampanii rekalmowej w prasie i telewizji oraz materiałów POS dostępnych w punktach sprzedaży oraz rozesłanych do ok. 9000 gabinetów z całej Polski. W ramach akcji opracowany został także katalog rad "Jak pokonać strach - 10 sposobów na przyjazną wizytę u dentysty" oraz  "Katalog  zasad przyjaznego dentysty". 

Za opracowanie mechaniki promocji oraz jej realizację odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing (Poland).

Key Visual, logo akcji i kreację POSM przygotowała Najgrodzka Agencja Reklamowa, materiały ATL: Upstairs Young & Rubicam, działania PR: Spin Communications, zakup mediów: Media Edge.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów