IR Center, eFresh, Atom, ClickAd i BZ WBK w IAB Polska

Firmy IR Center, eFresh, Atom Media Interaktywne, Grupa ClickAd i BZ WBK dołączyły do IAB Polska. Związek ma ogółem już 134 członków.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

IR Center zajmuje się opartymi na technologii crawlingu semantycznego badaniami śledzenia trendów w internetowych treściach wygenerowanych przez użytkowników. eFresh to agencja marketingu interaktywnego specjalizująca się w tworzeniu kompleksowych akcji promocyjnych w sieci. Atom Media Interaktywne prowadzi działania z zakresu ePR, SEM i SEO oraz projektuje serwisy i aplikacje internetowe. Grupa ClickAd – złożona ze spółek ClickAd, Adleader i Direct Traffic – oferuje pełny zakres usług i produktów z dziedziny marketingu i reklamy online. Natomiast Bank Zachodni WBK pozycjonuje się w czołówce rynku bankowego pod względem usług elektronicznych i poziomu zabezpieczeń w sieci.

Razem z pięcioma nowymi członkami w IAB Polska działają już 134 firmy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku