Jako dyrektor strategii w K2, Jacek Karolak będzie kierował kilkuosobowym działem strategii, odpowiadając za rozwój kompetencji strategicznych agencji i ofertę w tym zakresie dla klientów spółki i całej Grupy K2. Poprzednio to stanowisko zajmował Bartosz Załęcki, ktory z końcem br. odchodzi z K2.
Karolak od 2002 roku był związany ze Starcom MediaVest Group, gdzie stworzył dział interaktywny przekształcony następnie w agencję Next. W 2006 roku objął w niej funkcję menedżera, a potem dyrektora ds. innowacji. Odpowiadał za tworzenie i wdrażanie nowoczesnych, zintegrowanych strategii komunikacji dla kluczowych klientów całej grupy (m.in. Milka Prince Polo i T-Mobile).
Jacek Karolak to kolejna osoba przechodząca w ostatnim czasie z Next do Grupy K2 - w listopadzie dyrektorem współzarządzającym K2 Media został Adam Wysocki, poprzednio digital development director w Next (więcej na ten temat).












