Wszystkie serwisy Grupy Demotywatory.pl w lutym br. miały (uwzględniając współodwiedzalność) 4,03 mln użytkowników, o 126 tys. więcej niż rok wcześniej. Zdecydowanie najpopularniejsze są same Demotywatory.pl, które odwiedza miesięcznie ok. 2,5-2,8 mln internautów. Około miliona użytkowników ma JoeMonster.org, a ok. 600 tys. - Mistrzowowie.org. Do tej grupy należą też notujące niższą popularność strony z humorem (głównie obrazkowym), takie jak Komixxy.pl, Piekielni.pl, FabrykaMemow.pl, StudentPotrafi.pl, Analizersi.pl czy Atakklonów.pl, a także dwie strony oparte na takim samym schemacie (obrazki/filmiki dodawane i oceniane przez użytkowników), ale niemające charakteru satyrycznego: Stylowi.pl i Motokiller.pl.
W lutym br. strony Grupy Demotywatory.pl odwiedziło 2,13 mln kobiet, stanowiąc 52,8 proc. wszystkich użytkowników tych witryn, oraz 1,9 mln mężczyzn (47,1 proc.). W skali roku liczba pań zmalała o 76,4 tys. (w lutym ub.r. stanowiły 56,5 proc. wszystkich użytkowników), a liczba panów wzrosła o 203,2 tys. (to 12 proc. w górę)

Ponad dwie trzecie odwiedzających strony Grupy Demotywatory.pl ma od 15 do 34 lat. W lutym br. użytkowników w wieku 15-24 lat było 1,61 mln i stanowili 40 proc. wszystkich, a tych w wieku 25-34 lat - 1,14 mln (28,2 proc. ogółu). Wśród internautów mających 35 lat i więcej na te serwisy zajrzało w sumie 1,11 mln (27,6 proc. ogółu), przy czym im starsza grupa wiekowa, tym użytkowników jest mniej.
W skali roku witryny zyskały 202,3 tys. użytkowników w wieku 35-44 lat (to aż 49,8 proc. w górę) i 151,5 tys. w wieku 15-24 lat (10,4 proc. w górę). Za to liczba odwiedzających w wieku 7-14 lat zmalała o 156,6 tys. (spadek o 48,4 proc.), a tych w wieku 25-34 lat - o 158,6 tys. (12,2 proc. w dół).
Tylko nieco ponad jedna piąta użytkowników ma wykształcenie niższe niż średnie. Świadectwo maturalne posiada 1,77 mln internautów, którzy skorzystali z tych serwisów w lutym br. (43,9 proc. wszystkich użytkowników), a dyplom uczelni wyższej - 1,34 mln (33,3 proc. wszystkich).

W ciągu roku liczba użytkowników z wykształceniem średnim zwiększyła się o 82 tys. (wzrost o 4,8 proc.), a tych z wykształceniem wyższym - o 45,5 tys. (3,5 proc. w górę).
1,58 mln internautów, którzy odwiedzili w lutym strony Grupy Demotywatory.pl mieszka na wsi (stanowili 39,3 proc. wszystkich użytkowników). W poszczególnych typach miast żyje od 459 tys. do 695 tys. użytkowników.
Przez rok liczba odwiedzających ze wsi wzrosła o 206,1 tys. (to 15 proc. w górę), a tych z miast od 100 do 500 tys. mieszkańców - o 61,5 tys. Natomiast użytkowników z miast od 20 do 100 tys. mieszkańców ubyło 160,9 tys. (to spadek o 18,8 proc.).
Na drugiej podstronie analiza użytkowników stron Grupy Kwejk.pl
Strony Grupy Kwejk.pl zanotowały w lutym br. 3,21 mln użytkowników, o 181,4 tys. więcej niż rok wcześniej (to wzrost o 6 proc.). Sam serwis Kwejk.pl odwiedza miesięcznie ok. 2,5-2,8 mln internautów. Sadistic.pl ma ok. 800 tys. użytkowników, Jebzdzidy.pl - ok. 300 tys., a Myepicwall.com - ponad 100 tys.

W lutym br. wszystkie te strony odwiedziło 1,66 mln kobiet, stanowiąc 51,7 proc. ich wszystkich użytkowników, oraz 1,55 mln mężczyzn (48,3 proc.). Bardzo zbliżone proporcje między płciami były w lutym ub.r.
W skali roku serwisy zyskały 106,3 tys. użytkowniczek (6,8 proc. w górę) i 75,1 tys. męskich użytkowników (5,1 proc. w górę).
Serwisy Grupy Kwejk.pl w lutym br. zanotowały 1,57 mln użytkowników w wieku 15-24 lat, co stanowi aż 48,8 proc. wszystkich odwiedzających te strony. Użytkowników mających 25-34 lat było 748,4 tys. (23,3 proc. ogółu), a wszystkich starszych - 712,9 tys. (22,2 proc. ogółu).
W porównaniu z lutym ub.r. przybyło 296,2 tys. odwiedzających w wieku 15-24 lat (wzrost o 23,3 proc.) i 99,4 tys. w wieku 35-44 lat (33,6 proc. w górę). Za to liczba najmłodszych użytkowników, w wieku 7-14 lat, zmalała aż o 47,3 proc. - z 339,2 tys. do 178,8 tys.

1,45 mln użytkowników z lutego ma wykształcenie średnie, a milion - wyższe, co stanowi odpowiednio 45,3 proc i 31,2 proc. wszystkich odwiedzających. Użytkowników gorzej wykształconych było w sumie 751,9 tys. i stanowili 23,4 proc. ogółu.
W ciągu roku o 113 tys. zwiększyła się liczba internautów z wykształceniem zasadniczym zawodowym (wzrost o 54 proc.), a o 104 tys. tych ze średnim lub wyższym (4,4 proc. w górę).
W lutym strony Grupy Kwejk.pl odwiedziło 1,23 mln internautów ze wsi (to 38,3 proc. wszystkich użytkowników). Wśród odwiedzających z miast, najwięcej było tych z miejscowości średniej wielkości, natomiast mniej tych z najmniejszych i największych miast.
Przez rok liczba użytkowników ze wsi wzrosła o 203 tys. (to 19,8 proc. w górę), a tych z miast powyżej 100 tys. mieszkańców - o 69,6 tys. (7 proc. w górę). Za to odwiedzających z mniejszych miast ubyło 91,1 tys. (to spadek o 9 proc.).











