Jak media społecznościowe zmieniają politykę – konkurs Wprost i ambasady USA

Jak media społecznościowe zmieniają politykę w Stanach Zjednoczonych i w Polsce? Odpowiedź wraz z uzasadnieniem w formie krótkiego eseju może być przepustką do kariery dziennikarskiej. Tygodnik WPROST i Ambasada Stanów Zjednoczonych w Polsce ogłaszają właśnie kolejną edycję Konkursu dla Młodych Dziennikarzy.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Główną nagrodą w konkursie jest trzytygodniowe stypendium w Missouri School of Journalism, nagrodami są również staże w redakcji tygodnika WPROST. Dodatkowo autorzy najlepszych prac otrzymują nagrody rzeczowe, a finaliści mają okazję spotkać się z ambasadorem USA, redaktorem naczelnym tygodnika WPROST oraz jurorami konkursu.

Prace konkursowe w tym roku oceni jury, któremu przewodniczy redaktor naczelny WPROST, Michał Kobosko. Poza naczelnym WPROST prace młodych dziennikarzy ocenią Marcin Wrona, dziennikarz, korespondent telewizji TVN w USA, Piotr Gulczyński, prezes Instytutu Lecha Wałęsy, Jacek Gadzinowski, bloger, ekspert zintegrowanej komunikacji, oraz Paulina Chorążewska, New Media Specialist w Ambasadzie Stanów Zjednoczonych w Polsce.

Uczestnikami konkursu mogą być osoby pomiędzy 19 a 25 rokiem życia, które prześlą do redakcji liczący do 10 000 znaków esej zawierający ich odpowiedź na pytanie „Jak media społecznościowe zmieniają politykę w Stanach Zjednoczonych i w Polsce?”. Eseje można przesyłać na adres redakcji tygodnika do 25 maja 2012 r.

Konkurs  WPROST i Ambasady Stanów Zjednoczonych w Polsce dla młodych dziennikarzy jest organizowany od 1998 r. W poprzednich edycjach uczestniczyło ponad 2000 młodych ludzi, przede wszystkim adeptów dziennikarstwa, ale również studentów innych kierunków, niezwiązanych wcześniej z mediami. Ideą konkursu jest promowanie młodych ludzi, którzy uważnie obserwują otaczającą ich rzeczywistość, potrafią ją analizować i umieją o niej pisać mądrze i z pasją. Dzięki udziałowi w konkursie mają okazję pokazać swój talent, a jako laureaci - również możliwość rozwijania go pod okiem doświadczonych kolegów. 

Szczegóły konkursu na www.wprost.pl/konkurs. Patronat nad konkursem objęło Akademickie Radio Kampus.

 *****

Obchodzący w tym roku 30. urodziny tygodnik WPROST to jeden z wiodących ogólnopolskich tygodników społeczno-informacyjnych. Ukazuje się od 1982 r. Wydawcą tygodnika WPROST jest Agencja Wydawniczo-Reklamowa WPROST. Jej większościowym udziałowcem jest Platforma Mediowa Point Group SA. Redaktorem naczelnym WPROST jest Michał Kobosko. Tygodnik WPROST jest jednym z najczęściej cytowanych mediów i najczęściej cytowanym tygodnikiem opinii w Polsce.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online