W dniu premiery usługa streamingowa pojawiła się w ofertach Polsat Box, Plusa, Netii i Polsat Box Go. Grupa Polsat Plus to jedyny operator usług płatnej telewizji i telekomunikacyjny w Polsce, który oferuje Disney+. Kampanię dla wszystkich czterech marek przygotowała agencja Freundschaft.
Oferta Plusa z Disney + promowana jest w wersji z abonamentem głosowym oraz internetowym (Internet 5G/LTE i Plus Światłowód). Polsat Box oferuje pakiety telewizji razem z Disney+ w ofertach z pakietem L i z pakietami dodatkowymi oraz abonamentem od 100 zł/miesięcznie. Oferta promowana jest także w nowym pakiecie Polsat Box Go Premium z Disney+.
- Kooperacja Plusa i Disneya to spore wyzwanie. Musieliśmy dostosować się do wytycznych zza oceanu i pracować w dużej dyscyplinie czasowej - mówi Weronka Zielińska, creative group head Freundschaft.

W spotach występują aktorzy Jacek Braciak i Wojciech Mecwaldowski, grający już wcześniej w reklamach grupy Polsat Plus.
W ramach kampanii Freundschaft przygotowało spoty telewizyjne, radiowe, kampanię OoH oraz materiały do salonów.
Produkcją kampanii zajęła się firma TFP, a planowaniem i zakupem mediów Vizeum.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/disney-oferta-polskie-produkcje-cena-promocja-szef-disneya ##
Disney+ od 14 czerwca w Polsce
W pierwszym tygodniu od startu Disney+ w Polsce (od 14 czerwca) łączna oglądalność platformy wyniosła 1,9 miliona osób - wynika z danych Nielsena. To około 700 tys. więcej widzów niż w pierwszych siedmiu dniach istnienia platformy HBO Max, która zadebiutowała nad Wisłą w marcu. Widzowie oglądają treści w Disney+ głównie na telewizorach., rzadziej na komputerach i urządzeniach mobilnych.

Disney+ wszedł do Polski po niemal trzech latach od debiutu w Stanach Zjednoczonych. Kontent w serwisie został zgromadzony pod sześcioma markami: Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, National Geographic i Star. W ofercie jest 800 filmów, ponad 1800 seriali, w tym 150 oryginalnych produkcji Disney+.











