Pakiety Eurosport Extra na platformie Player obejmują m.in. streaming kanałów Eurosport 1 i Eurosport 2 oraz dodatkowe transmisje (m.in. ze Speedway Grand Prix, trzech turniejów tenisowego Wielkiego Szlema, najważniejszych wyścigów kolarskich, Pucharu Świata we wspinacze sportowej, europejskich pucharów w piłce ręcznej, sportów zimowych na czele z Pucharem Świata w skokach narciarskich oraz igrzysk olimpijskich).
W ramach pakietów są też dostępne produkcje dokumentalne Eurosportu, takie jak „Justyna Kowalczyk – bieg przez życie", „Sportowe dziedzictwo", „Powrót na tor” czy „Niezwyciężony Arsene Wenger”.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jak-korzystac-z-player-pl-oferta-cena-wlasne-produkcje,7170004195358849a ##
Pakiety Eurosport Extra są dostępne w kilku wariantach:- Eurosport Extra z reklamami na 30 dni - za 15 zł,- Eurosport Extra z reklamami na 12 miesięcy - za 99 zł,- Eurosport Extra bez reklam na 30 dni - za 25 zł,- Eurosport Extra bez reklam na 12 miesięcy - za 159 zł,- Eurosport Extra bez reklam z pakietem Kanały TV Playera na 30 dni - za 40 zł,- Eurosport Extra bez reklam z pakietem Kanały TV Playera na 12 miesięcy - za 309 zł,

- W Eurosporcie Extra znikają ograniczenia związane z czasem ramówkowym i godzinami transmisji. Oddajemy władzę w ręce widzów, którzy sami decydują o sposobie oglądania sportu. Użytkownicy Eurosportu Extra będą mogli wracać do swoich ulubionych relacji, oglądać je na wybranym przez siebie urządzeniu, korzystać z biblioteki VOD, śledzić dodatkowe streamy, a przy niektórych wydarzeniach nawet wybrać kamerę - opisuje Dorota Żurkowska, dyrektor Eurosportu w Polsce i członek zarządu TVN.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jak-korzystac-player-jeden-przycisk-lg-telewizory-hbbtv-telewizja-hybrydowa,7170012292802177a ##
Według nieoficjalnych ustaleń Wirtualnemedia.pl platforma Player.pl ma obecnie ok. 1,5 mln subskrybentów. TVN Grupa Discovery nie ujawnia tych statystyk, ale podkreśla, że Player mocno rozwinął się przez ostatni rok.

W pełni subskrypcyjną ofertę wprowadzono na Playerze w lutym ub.r. Najtańszy pakiet, w ramach którego przy treściach emitowane są reklamy, kosztuje 8 zł przy zakupie na 30 dni i 49 zł na 12 miesięcy.
Według badania Mediapanel w marcu br. Player zanotował 4,21 mln użytkowników, 14,03 proc. zasięgu oraz 3 godziny, 7 minut i 5 sekund średniego czasu korzystania przez odwiedzającego.











