Kanały Grupy Kino Polska w ofercie nowego pakietu T-Mobile „Magenta dom”

Od 4 lipca cztery kanały Grupy Kino Polska - Stopklatka, Zoom TV, Kino Polska i Kino Polska Muzyka - są dostępne dla abonentów T-Mobile.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Kanały Grupy Kino Polska w ofercie nowego pakietu T-Mobile „Magenta dom”

Kanały Grupy Kino Polska zasiliły ofertę telewizyjną w ramach pakietu „Magenta dom” i znajdują się na następujących pozycjach EPG: Stopklatka - 121, Kino Polska - 122, Zoom TV - 123 oraz Kino Polska Muzyka - 610.

- Telewizja zmienia się wraz z przyzwyczajeniami widzów i do jej oglądania nie jest już potrzebny telewizor. Dzięki nowej usłudze IPTV od T-Mobile Polska mamy okazję zaprezentować ciekawą ofertę naszych najpopularniejszych kanałów zupełnie nowym odbiorcom - komentuje Jacek Koskowski, general director sales & distribution Poland w Grupie Kino Polska.

- Bardzo cieszymy się, że kanały Grupy Kino Polska znalazły się w naszym nowym pakiecie usług „Magenta dom”. Oferta ta powstała w oparciu o analizy opinii klientów, którzy wskazywali, jakie programy są dla nich istotne i co faktycznie chcieliby znaleźć w ofercie telewizji linearnej. Dzięki wsłuchiwaniu się w głos klientów i współpracy z partnerami takimi, jak Grupa Kino Polska udało się nam stworzyć ofertę, która uwzględnia wszystkie potrzeby telewizyjne klientów - opisuje Anna Bieńkowska, TV product owner w T-Mobile Polska.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/t-mobile-awaria-nie-dziala-gdzie-w-lodzi,7169838762952321a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały