T-Mobile wprowadza pakiet Magenta Dom. Internet i TV za 95 zł miesięcznie. Disney+? "Prowadzimy rozmowy"

T-Mobile Polska zapowiedział wprowadzenie usługi Magenta Dom z nielimitowanym abonamentem komórkowym, internetem światłowodowym i telewizją. Cena pakietu dostępnego od 4 lipca 2022 roku wynosi 95 zł miesięcznie. - To ma być najbardziej prosta propozycja ze wszystkich możliwych. Jesteśmy w trakcie rozmów z Disney+, a na aukcję 5G czekamy od wczoraj - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Andreas Maierhofer, szef T-Mobile Polska.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

W pierwszym kwartale br. T-Mobile Polska osiągnął wzrost przychodów o 2 proc. do 1,58 mld zł i zysku EBITDA AL o 4,9 proc. do 452 mln zł. Na koniec marca br. telekom miał 11,845 mln klientów, po wzroście rok do roku o 640 tys.

Wszystko w jednym

W 2019 r. T-Mobile Polska wprowadził do swojej oferty opcję o nazwie Magenta 1. Wówczas jednak operator miał w swoim portfolio dość skromną propozycję konwergentną, która obejmowała w sumie, w segmencie telewizji, dostęp tylko do niektórych platform Polsatu (iPla, Eleven Sports).

Teraz T-Mobile Polska zapowiedział na 4 lipca 2022 r. wprowadzenie na naszym rynku nowej oferty o nazwie Magenta Dom. Według operatora 94 proc. użytkowników preferuje zakup pakietów internetu i telewizji od jednego dostawcy. Tutaj jednak pojawia się kilka barier: dostępne oferty rynkowe często nie proponują zadowalającej jakości, wiążą się z koniecznością wyboru kosztownego pakietu lub płaceniem np. za kanały TV, których zwyczajnie nie potrzebujemy. Nierzadko pojawiają się ciekawe promocje, ale oferty bywają tak złożone, że trudno zrozumieć, co właściwie i na jakich zasadach kupujemy.

T-Mobile zapewnia, że konwergentna oferta Magenta Dom likwiduje bariery, z którymi do tej pory musieli mierzyć się klienci, i jednocześnie zapewnia użytkownikom wszystko to, co technologicznie niezbędne w ich domu.

grafika

- Najnowsza oferta została zaprojektowana w taki sposób, aby dostarczać klientom to, czego najbardziej potrzebują  w udoskonalonej wersji, wolnej od barier czy często spotykanych na rynku ograniczeń - zaznacza Andreas Maierhofer, szef T-Mobile Polska. - Z badań przeprowadzonych przez T-Mobile wynika, że dla aż 95 proc. Polaków dobra jakość internetu ma kluczowe znaczenie, a ponadto 96 proc. podczas zakupu usług docenia, gdy oferty są elastyczne i „skrojone na miarę”.

W ramach oferty abonamentowej w Magenta Dom użytkownik ma do dyspozycji nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y w kraju i w roamingu w UE oraz nieograniczony limitem danych do wykorzystania internet mobilny w smartfonie z prędkością do 30 Mb/s. W skład abonamentu wchodzi także roczny bezpłatny dostęp do usługi „Rozrywka bez Ograniczeń”, dzięki której klient może korzystać każdego miesiąca z tej samej lub innej platformy streamingowej – takiej jak Legimi, Tidal czy HBO Max.

grafika

Drugim elementem zestawu jest internet światłowodowy dla domu w prędkości do 300 Mb/s. Trzecim – usługa telewizji ze 130 kanałami (w tym m.in. HBO, kanały z rodziny Disneya, Eleven Sports, czy TVN24) z pakietu L w promocyjnej ofercie na rok.

Do tego dochodzi dostęp do platformy Player na 12 miesięcy bez reklam w prezencie oraz router Wi-Fi. Za całość klienci zapłacą 95 zł miesięcznie. Po 12-miesięcznym okresie promocyjnym sami zaś zdecydują, czy chcą zachować najwyższy pakiet 130 kanałów telewizyjnych, czy też postawić na mniejszy.

grafika

Do wyboru są trzy opcje – S z 60 kanałami w tej samej cenie, M z 110 kanałami w łącznej cenie 120 zł dla całej oferty oraz L za 145 zł miesięcznie. Poza tym osoby korzystające z oferty T-Mobile każdego miesiąca mogą modyfikować typ pakietu telewizyjnego w zależności od swoich potrzeb. I tak – w jednym miesiącu przykładowo zdecydować się na pakiet L, po miesiącu zaś – S, zachowując pozostałe, nielimitowane elementy oferty bez zmian.

Dla osób, które nie są zainteresowane pakietem z abonamentem komórkowym,operator przygotował inne rozwiązanie. Na podobnych zasadach dostępny jest zestaw internetu światłowodowego do 300 Mb/s z telewizją. Także w tym wypadku klienci mogą korzystać ze 130 kanałów w okresie promocyjnym, a całość kosztować ich będzie 70 zł. Klienci T-Mobile, którzy mają już w sieci jeden numer, mogą ten sam pakiet dokupić z rabatem w wysokości 20 zł w ramach programu „Korzyści dla Domu”. Po pół roku natomiast, w zależności od pakietu TV, który wybiorą, cena wyniesie 70 zł w wariancie S, 95 zł w opcji M lub 120 zł w przypadku oferty L. I tutaj tylko od użytkownika zależy, na który pakiet postawi w danym miesiącu.

Dodatkowo z ofertą telewizji za 1 zł użytkownik otrzymuje dekoder, który – poza korzystaniem z pakietu telewizyjnego w ramach oferty Magenta Dom – daje także dostęp do aplikacji i usług Android TV. Tym samym klienci mogą korzystać także z wielu różnorodnych serwisów i platform, m.in. HBO Max, a dzięki dostępnym funkcjom smart ulubione seriale czy filmy będą dostępne w dogodnym dla nich momencie. Dodatkowo klient nie musi łączyć dekodera wyłącznie z usługą Magenta Dom – może z jego pomocą korzystać z serwisów, które już posiada lub kupuje okazjonalnie. Urządzenie pozwala także na nagrywanie i przechowywanie do 100 godzin nagrań do 180 dni od nagrania oraz daje dostęp do programów wyemitowanych nawet 7 dni wstecz.

Disney+? Prowadzimy rozmowy

W rozmowie z Wirtualnemedia.pl Andreas Maierhofer, szef T-Mobile Polska wyjaśnia szczegóły dotyczące wprowadzenia oferty Magenta Dom.

- Długo przyglądaliśmy się rynkowi i rozważaliśmy różne opcje, zanim zbudowaliśmy obecną ofertę – zaznacza Andreas Maierhofer. - Doszliśmy do wniosku, że prędkość transferu jest oczywiście ważna, ale poza tym dzisiaj liczy się coraz bardziej stabilność połączenia, bez zbędnych zakłóceń. Ponad to, w Magenta Dom chcemy uniknąć całej masy budzących dezorientację informacji dla użytkowników.

W rozmowie z nami lider T-Mobile Polska opisuje, dlaczego operator zdecydował się tak późno na wprowadzenie konwergentnej oferty, dorównującej propozycjom konkurentów.

- Zaczynaliśmy jako zwykły telekom, i konsekwentnie idziemy krok po kroku – podkreśla Maierhofer. - Stopniowo dołączamy do naszej oferty kolejne rozwiązania, dzięki którym użytkownicy mogą korzystać z nowych możliwości telekomunikacyjnych. W tym także tych związanych z segmentem mediów.

Maierhofer nie odpowiedział wprost na nasze pytanie o to, kiedy w usługach operatora pojawi się możliwość dostępu do nowego na naszym rynku serwisu Disney+.

- Na razie prowadzimy rozmowy w tej kwestii. Za wcześnie mówić o jakichkolwiek wynikach tych negocjacji – ujawnił szef T-Mobile Polska.

Nasz rozmówca z pewnym uśmiechem odniósł się też do pytania o  planowaną aukcję częstotliwości przeznaczonych w Polsce do technologii 5G.

- Jesteśmy gotowi od wczoraj – zaznaczył Maierhofer. - Wszystko w rękach odpowiednich instytucji. Ale mamy gotowe zasoby, zarówno te finansowe, jak i technologiczne.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online