Hayu zadebiutuje w Nowej Zelandii

Platforma Hayu należy do koncernu NBCUniversal, w internecie funkcjonuje od 2016 r. Serwis jest adresowany do ściśle określonej grupy odbiorców zainteresowanych programami typu reality show.

MM
MM
Udostępnij artykuł:
Hayu zadebiutuje w Nowej Zelandii

Usługa SVOD o nazwie Hayu, należąca do portfolio koncernu NBCUniversal, zadebiutuje w Nowej Zelandii 5 października.

Hendrik McDermott, dyrektor zarządzający EMEA Networks, Hayu i odpowiadający za kontakty z klientem dla NBCUniversal, powiedział: „Hayu w dalszym ciągu realizuje nasz cel, jakim jest dostarczanie najlepszego reality show jeszcze większej liczbie fanów tego gatunku, których jest wielu w Nowej Zelandii”.

Chris Taylor, dyrektor generalny NBCUniversal International Networks oraz sprzedaży bezpośredniej i dystrybucji ANZ i prezes wykonawczy Bravo New Zealand, dodał: „Cieszymy się, że możemy rozszerzyć portfolio NBCUniversal International Networks & DTC w Nowej Zelandii; premiera Hayu zapewnia teraz fanom »Kiwi Survival« ulubione reality show tego samego dnia co w USA, a także nigdy wcześniej nieemitowane seriale dostępne teraz dla widzów w Nowej Zelandii. Wprowadzenie na rynek nowozelandzki Hayu wzmacnia nasze ciągłe zaangażowanie w rozwój usługi”.

Koszt usługi

Serwis Hayu będzie dostępny w cenie 8,99 NZD miesięcznie, 43,99 NZD przez sześć miesięcy lub 79,99 NZD przez 12 miesięcy. Abonenci usługi New Hayu mogą uzyskać ograniczoną czasowo promocję obejmującą 12-miesięczną subskrypcję z 50 proc. rabatem w okresie od 5 do 23 października.

Do tej pory oferta Hayu była dostępna w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Australii, Danii, Szwecji, Norwegii, Niemczech, Austrii, Finlandii, Kanadzie, Holandii, Belgii, Luksemburgu, Hongkongu, na Filipinach i w Singapurze.

Zakres działalności

W 2021 roku Hayu uruchomiono na kolejnych rynkach w Europie - w Hiszpanii, Portugalii, Francji, Włoszech, Szwajcarii, Litwie, Estonii, Łotwie, Polsce, Czechach i na Węgrzech. W Polsce cenę miesięcznego abonamentu w zamian za dostęp do Hayu ustalono na 19,99 zł, nowi użytkownicy mogą też skorzystać z tygodniowego okresu próbnego, który jest darmowy.

NBCUniversal informuje, że subskrybenci Hayu otrzymują do dyspozycji bibliotekę ponad 8 tys. odcinków reality shows, wśród których są tak znane na świecie produkcje jak „Keeping Up With the Kardashians” czy „The Real Housewives of…”.

Poruszanie się w serwisie ma ułatwiać system wyszukiwania, w którym można znaleźć np. najnowsze produkcje z danego gatunku czy też kategorie tematyczne (np. Love & Dating, Fashion & Beauty, Famous Faces, Home & Design, Cooking & Food, Lifestyle oraz Music).

W ramach miesięcznej opłaty treści oferowane przez Hayu można oglądać na wszystkich urządzeniach z systemem Android (od wersji 5.1.) oraz iOS (od wersji 11), a także na telewizorach z rodziny SmartTV. Obecnie wszystkie reality shows w bibliotece Hayu są dostępne w angielskiej wersji językowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów