Jaka jest widownia programu Marka Czyża "Bez retuszu"?

Od września program "Bez retuszu" emitowany w TVP Info ogląda średnio 160 tys. widzów – wynika z danych Nielsena. Najpopularniejsze jak dotąd wydanie przyciągnęło przed ekrany średnio 170 tys. osób.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Jaka jest widownia programu Marka Czyża "Bez retuszu"?
Marek Czyż

Program publicystyczny "Bez retuszu" ukazuje się na antenie TVP Info w poniedziałki ok. godz. 20:18. Od początku września format prowadzony przez Marka Czyża ogląda średnio 157 tys. widzów.

To daje TVP Info udział w telewizyjnym rynku na poziomie 1,34 proc. w grupie wszystkich widzów i 0,67 proc. wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Spośród dotychczasowych wydań programu "Bez retuszu", które ukazały się na antenie między 1 września a 13 października bieżącego roku, największą widownię zgromadził odcinek z 29 września. Dotyczył przesłuchania Zbigniewa Ziobry przed komisją ds. Pegasusa. To wydanie zobaczyło średnio 170 tys. osób. W analizowanym okresie widownia nie spadła poniżej 133 tys. odbiorców.

Czy rząd i prezydent porozumieją się w sprawie naprawy wymiaru sprawiedliwości? | BEZ RETUSZU

"Bez retuszu" to autorski program Marka Czyża, z udziałem polityków, przedstawicieli świata kultury czy sportu, w którym poruszane są najważniejsze tematy polityczne czy społeczne. Program realizowany jest na żywo z udziałem publiczności, którą najczęściej stanowią działacze młodzieżówek partyjnych i która zadaje zaproszonym gościom pytania.

Program Marka Czyża jest emitowany w obecnym paśmie od czerwca. Wcześniej był emitowany w niedziele o godz. 20:00.

Format "Bez retuszu" wrócił na antenę stacji TVP Info wiosną ubiegłego roku, po kilku latach przerwy. "Bez retuszu" było nadawane od maja 2015 do września 2018 roku w niedziele o godz. 20:40.

W lipcu 2016 Marek Czyż, ówczesny prowadzący, odszedł z TVP. Jego miejsce zajął Michał Adamczyk, który został głównym prowadzącym "Bez retuszu", wówczas był także jednym z gospodarzy głównego wydania "Wiadomości" TVP1.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów