Średnia widownia premierowych odcinków teleturnieju „Jaka to melodia?” wyemitowanych w okresie od 7 do 30 września 2019 roku wyniosła 1,35 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 13,93 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,43 proc. w grupie 16-49 i 9,30 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-gra-slow-krzyzowka-tvp1-nowy-teleturniej,7170834955445889a ##
Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnął odcinek audycji z 29 września. Śledziło go średnio 1,78 mln osób.

Dla porównania, średnia widownia „Jaka to melodia?” na początku poprzedniego sezonu (tj. od 1 do 22 września 2018 roku) wyniosła 1,16 mln osób. Przełożyło się to na 13,93 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,18 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 9,23 proc. w grupie 16-59. Teleturniej w tym ujęciu zyskał 190 tys. widzów.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/the-wall-wygraj-marzenia-tvp2-trzeci-sezon-opinie,7173202564937345a ##
TVP1 w czasie emisji programu prowadzonego przez Rafała Brzozowskiego jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Na pierwszym miejscu plasuje się Polsat, który ma 14,33 proc. udziału. Trzecia jest TVP2 (8,57 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” zamyka TVN (7,69 proc).
Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka przegrywa z TVN i Polsatem.

Norbert „Norbi” Dudziuk prowadził „Jaka to melodia?” przez cały sezon 2018/2019. Od 7 września br. jest gospodarzem emitowanego w TVP2 teleturnieju „Koło fortuny”.
Przez poprzednie 21 lat „Jaką to melodię?” prowadził Robert Janowski.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/gra-muzyka-nowosc-tv-puls-robert-janowski-pasmo-emisji-wideo,7170863991044225a ##











