W okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. po "Fakt" sięgało15,59 proc. Polaków, a "Gazeta Wyborcza" czytana była przez 15,42proc. ankietowanych. Dalej w zestawieniu znalazły się: "SuperExpress", którego czytanie zadeklarowało 7,45 proc. respondentów ibezpłatne "Metro" z czytelnictwem na poziomie 7,30 proc.
Najpopularniejszym tygodnikiem pozostaje niezmiennie "TeleTydzień", który jest czytany przez 36,07 proc. Polaków, zaś nadrugim miejscu ze znacznie niższym wynikiem (20,53 proc.) znajdujesię "Życie na Gorąco".
W kategorii dwutygodników najchętniej czytane są: "Viva!" (11,56proc.), "Z Życia Wzięte" (8,06 proc.) i "Komputer Świat" (8,51proc.)
Wśród miesięczników najwięcej ankietowanych (13,81 proc.) sięgapo "Twój Styl". Na drugim miejscu uplasowała się "Claudia" (13,12proc.).
Spośród pięciu notowanych w badaniu dwumiesięczników największymzainteresowaniem czytelników cieszy się "Komputer Świat: TwójNiezbędnik", który ma czytelnictwo wynoszące 5,43 proc.

Badanie PBC General na zlecenie Polskich Badań Czytelnictwa Sp.z o.o. zrealizował instytut Millward Brown SMG/KRC. Badanie odbyłosię za pomocą techniki CAPI w okresie od sierpnia 2008 roku dostycznia 2009 roku na losowej próbie ogólnopolskiej osób (24 172przypadków), dobieranej z operatu PESEL i realizowanej dowyczerpania. Podane liczby to wskaźniki CCS - Czytelnictwo CykluSezonowego.
Następujące tytuły nie były badane w podanych falach: "Cogito":sierpień 2008 (próba 20 026), "Show Magazyn o Gwiazdach": sierpień:wrzesień 2008 (próba 16 171), "Świat Zdrowia": sierpień: wrzesień2008 (próba 16 171), "Kobieta i Życie": sierpień: październik 2008(próba 12 236), "Film": styczeń 2009 (próba 20 026). "KomputerŚwiat Ekspert" i "Komputer Świat Ekspert" do grudnia 2008 roku byłybadane jako miesięczniki.











