W kategorii Sport wprowadzono specjalne huby tematyczne – przestrzenie stworzone z myślą o biegaczach, rowerzystach, fanach piłki nożnej, entuzjastach jogi i miłośnikach aktywności na świeżym powietrzu. Oferują one nie tylko wyselekcjonowane produkty i filmy prezentujące ich techniczne właściwości, ale także treści przygotowane we współpracy z markami, influencerami i sportowcami.
Jakość przede wszystkim
Zdecydowanie najpopularniejszą dyscypliną uprawianą przez klientów Zalando, zarówno w Polsce, jak i w całej Europie, jest bieganie. Szczególnie widać to w segmencie obuwia.
- Spodziewamy się, że w najbliższych latach kategoria sportowa znacznie się rozwinie. Już dziś 58 proc. Polaków twierdzi, że ćwiczy częściej niż rok temu. W regionie CEE te liczby są jeszcze wyższe – 68 proc. w Rumunii i aż 70 proc. w Czechach. To dla nas jasny sygnał: musimy być tam, gdzie są nasi klienci i oferować im to, czego naprawdę potrzebują, w najlepszy możliwy sposób - mówi Daniel Rogiński, general manager CEE Zalando.

Wsparcie influencerów
Nowa kampania Zalando ma zachęcić do odkrywania nowych powodów, by zacząć biegać i wyznaczać sobie nowe cele. Marka nie narzuca, jak powinno się biegać, ale inspiruje do znalezienia własnej drogi.
Kampania jest aktywnie wspierana w mediach społecznościowych (na Instagramie i TikToku) przez licznych influencerów. Do tej pory swoje posty opublikowali m.in. Jan Boniecki oraz Patec. W najbliższym czasie mają pojawić się kolejni, kulminacja nastąpi pod koniec września.
Za realizację kampanii odpowiada agencja influencerska 2koma7.











