Jarosław Łuczkiewicz szefem marketingu ATM

Jarosław Łuczkiewicz objął stanowisko dyrektora marketingu w spółce technologicznej ATM.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Jarosław Łuczkiewicz szefem marketingu ATM
Jarosław Łuczkiewicz

Jarosław Łuczkiewicz w ATM podlega bezpośrednio prezesowi zarządu Danielowi Szcześniewskiemu (który do czasu objęcia tej funkcji był szefem marketingu). Pion marketingu, którym kieruje obecnie Łuczkiewicz, obejmuje produkt, komunikację i analizy biznesowe.

Poprzednie pięć lat kariery zawodowej Łuczkiewicz spędził na analogicznym stanowisku w Aiton Caldwell, operatorze platformy VoIP FCN. Wcześniej przez niespełna rok pracował w PKP Energetyka, a przez prawie siedem lat w GTS. Doświadczenie gromadził też w Telekomunikacji Polskiej, Telbanku, TeliiSonery oraz Ceramice Paradyż.

Jarosław Łuczkiewicz jest absolwentem dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim oraz marketingu na Warszawskiej Szkole Zarządzania.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych