JBB Bałdyga „Smakuje w całej Polsce”

Producent wyrobów mięsnych JBB Bałdyga, startuje z ogólnopolską kampanią marketingową „Smakuje w całej Polsce”. Potrwa przez najbliższe miesiące, obejmując okres Świąt Wielkanocnych oraz sezon grillowy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
JBB Bałdyga „Smakuje w całej Polsce”

Kampania 360 stopni swoim zasięgiem obejmuje całą Polskę. Działania oparte są na billboardach sponsorskich w największych stacjach radiowych oraz telewizyjnych w kraju oraz aktywacjach i działaniach promocyjnych w mediach społecznościowych oraz w digitalu. Dodatkowo, działania te otrzymają silne wsparcie PR-owe oraz trade marketingowe przez cały czas trwania kampanii.

– Pod hasłem „Smakuje w całej Polsce” pokazujemy rozwój marki JBB – jej najważniejszą zaletę jaką jest smak oraz ogólnopolski zasięg. Jednocześnie naszym celem jest wskazanie przewag konkurencyjnych tj. innowacyjności, bezpieczeństwa produkcji oraz gwarancję jakości – mówi Andrzej Kowalski, dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga.

Autorami spotu telewizyjnego jest Plej - brand experience agency. Zakupu mediów JBB dokonało we własnym zakresie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele