Za nami kolejna edycja "Jednego z dziesięciu". Tyle osób ogląda teleturniej TVP2

Średnio 815 tys. widzów ogląda w TVP2 teleturniej "Jeden z dziesięciu" – wynika z danych Nielsena. Najpopularniejszy jak dotąd odcinek zgromadził przed odbiornikami nieco ponad 1 mln odbiorców.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Za nami kolejna edycja "Jednego z dziesięciu". Tyle osób ogląda teleturniej TVP2
Materiały prasowe TVP

Telewizyjna Dwójka emituje premierowe odcinki teleturnieju "Jeden z dziesięciu" od poniedziałku do piątku o godz. 18:50 począwszy od 2 września.

Do tej pory program z Tadeuszem Sznukiem oglądało w TVP2 średnio 815 tys. widzów, dając stacji udział w rynku na poziomie 7,67 proc. wśród ogółu widzów i 5,48 proc. w grupie komercyjnej 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie, między 2 września a 29 października, najwięcej widzów, średnio 1,04 mln, obejrzało wydanie teleturnieju z czwartku 9 października. Jak dotąd widownia "Jednego z dziesięciu" nie spadła poniżej 580 tys. Tylu widzów zobaczyło odcinek z 12 września.

Wyemitowany w czwartek 29 października finał 151. edycji obejrzało średnio 881 tys. widzów. Zwycięzcą został Konrad Ciesiołkiewicz.

Teleturniej "Jeden z dziesięciu" od 30 lat na antenie

Teleturniej "Jeden z dziesięciu" jest emitowany na antenie TVP od 1994 roku. Do 2018 roku był nadawany w TVP2, a potem przez sześć lat gościł w Jedynce. Od jesieni 2024 roku program ponownie nadawany jest w Dwójce.

Od początku istnienia teleturnieju jego gospodarzem jest Tadeusz Sznuk. Wraz z zakończeniem 151. edycji swój udział w programie zakończyła hostessa Sylwia Toczyńska.

Program jest emitowany w edycjach, z których każda obejmuje 21 odcinków: 20 eliminacyjnych oraz jeden finałowy. Bierze w nim udział 10 zwycięzców poszczególnych gier o największej liczbie zdobytych punktów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

PhytoPharm w gronie klientów Value Media

PhytoPharm w gronie klientów Value Media

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

FilmBox+ w ofercie dużego operatora

FilmBox+ w ofercie dużego operatora