Impreza 20. urodzin w jesiennym spocie wizerunkowym TVN (wideo)

Telewizja TVN rozpoczął emisję jesiennego spotu wizerunkowego, w którym stacja świętuje swoje 20. urodziny. - Całość została nakręcona w dwa letnie wieczory, a na planie pojawiło się ponad 500 osób - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Robert Przyszlak, dyrektor działu autopromocji i marketingu antenowego Grupy TVN.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Impreza 20. urodzin w jesiennym spocie wizerunkowym TVN (wideo)

Najnowszy spot wizerunkowy TVN nawiązuje do 20 urodzin stacji, które odbędą się w październiku 2017 roku.

Minutowy filmik przedstawia imprezę, na której niespodziewanie pojawiają się gwiazdy jesiennej ramówki i wspólnie z widzami świętują 20-lecie stacji.

- To nie był zwyczajny plan zdjęciowy, lecz domówka, która tak się rozrosła, że wyszła w plener. Całość została nakręcona w dwa letnie wieczory, a na planie pojawiło się ponad 500 osób. - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Robert Przyszlak, dyrektor działu autopromocji i marketingu antenowego Grupy TVN.

Choć w spocie pojawiają się prowadzący, jurorzy lub aktorzy z poszczególnych programów jesiennej ramówki („Diagnoza”, „Druga szansa”, „Azja Express”, „Mam talent!”, „Milionerzy”, „Kuba Wojewódzki”, „Drzewo marzeń”, „Kuchenne rewolucje” i „MasterChef), to nie promuje on konkretnych tytułów. - Ma on na celu budować określony wizerunek stacji. Taką rolę spełniają nasze spoty wizerunkowe - jak sama nazwa wskazuje. - wypowiada się Przyszlak.

- Wiadomo - różne spoty na przestrzeni tych 10 lat, od kiedy zaczęliśmy je regularnie produkować, jednym podobają się bardziej, innym mniej. Każdy ma własnych faworytów. Dla nas miernikiem skuteczności naszych działań jest to, czy po obejrzeniu spotu widz myśli o stacji w sposób przez nas pożądany. Działania wizerunkowe mają na celu wykorzystywać mocne strony stacji i polepszać inne. Zawsze jednak podkreślam, że dla wizerunku stacji najważniejszy jest program - bez dobrego programu nawet najlepsza kampania nie zakończy się sukcesem. - komentuje nam dyrektor działu autopromocji i marketingu antenowego. - Dodatkową atrakcją zarówno dla uczestników imprezy, jak i widzów, jest pojawienie się na planie finalistów poprzednich edycji „Mam talent!”, który w tym sezonie świętuje 10. edycję oraz tancerzy z „You Can Dance”. Pierwszy raz nasz spot tak mocno opierał się na spontanicznych reakcjach imprezowiczów - dodaje.

Za produkcję spotu odpowiada dział autopromocji TVN. Scenariusz filmu napisali: Robert Krawczyk, Łukasz Grzegorzek i Robert Przyszlak, a wyreżyserował go Robert Krawczyk.

W materiale wykorzystano utwór „Get Free (feat. Amber)” w wykonaniu Majora Lazera. - Muzyka ta świetnie wpasowała się w klimat naszej imprezy - mówi Robert Przyszlak.

Emisja spotu zarówno na telewizyjnej antenie, jak i w internecie rozpoczęła się w środę, 2 sierpnia 2017 roku.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jesienna-ramowka-tvn-2017-dwie-nowosci ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych