Kampania jest oparta na plakatach z przykładami przemocy psychicznej stosowanej wobec osób homoseksualnych, biseksualnych i transpłciowych w domu, najczęściej przez osoby z rodziny. Reklamy zachęcają, żeby w takich sytuacjach zgłosić się po pomoc - telefonicznie lub poprzez stronę internetową Jeslitoslyszysz.pl.
Akcja jest skierowana zarówno do osób poszkodowanych, jak też świadków i sprawców jakieś przemocy domowej.

Działania rozpoczęto 17 maja, w Międzynarodowym Dniu przeciw Homofobii, Transfobii i Bifobii. Obejmują reklamy outdoorowe w Warszawie, aktywności w social media, serwis Jeslitoslyszysz.pl i materiały BTL.
Za kreację kampanii i aktywności w internecie odpowiada agencja K2.

Akcję organizuje Stowarzyszenie Lambda Warszawa, wsparcie finansowe zapewniły władze Warszawy, a patronami honorowymi są Rzecznik Praw Obywatelskich i Rzecznik Praw Dziecka.









