Jeszcze więcej AI u giganta marketingowego. Nowa odsłona platformy WPP Open Pro

Holding reklamowy WPP wprowadza WPP Open Pro – nową wersję swojej platformy AI do marketingu. Narzędzie ma umożliwić markom samodzielne planowanie, tworzenie i publikację kampanii oraz rozszerzyć dostęp do technologii WPP.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Jeszcze więcej AI u giganta marketingowego. Nowa odsłona platformy WPP Open Pro
Rusza WPP Open Pro

WPP Open Pro to rozwinięcie platformy WPP Open. Firma zapowiada, że dzięki nowemu modelowi, marki – od dużych po rozwijające się – zyskają dostęp do narzędzi strategii, produkcji treści i publikacji w jednym miejscu. Celem jest również dotarcie do segmentów rynku, które dotąd nie korzystały z usług WPP.

Nowe wydanie platformy, przedstawione przez CEO WPP Cindy Rose, stawia na samodzielność zespołów marketingowych. WPP podkreśla, że Open Pro ma przyspieszać przygotowanie kampanii, utrzymując spójność z identyfikacją marki i ułatwiając szybkie wdrożenia zasobów na dużą skalę.

Strategia, tworzenie treści i publikacja kampanii w jednym

Platforma łączy trzy obszary funkcjonalne: planowanie strategii w oparciu o dane i agentów AI, masowe tworzenie treści dopasowanych do kanałów oraz publikację kampanii z integracją Open Media Studio dla klientów mediowych WPP lub bezpośrednio na główne platformy reklamowe.

WPP akcentuje zintegrowany charakter rozwiązania. Open Pro ma łączyć strategię, kreację i optymalizację wyników z jakością klasy enterprise. Dzięki temu regionalne lub wyspecjalizowane zespoły marek mogą personalizować przekaz, zachowując globalne standardy i zgodność brandową.

Według spółki narzędzie sprawdzi się w obszarach nastawionych na wynik, jak ecommerce czy finanse, gdzie liczy się szybkie tworzenie, testowanie i optymalizacja wielu kreacji. WPP wskazuje też na dostępność profesjonalnych narzędzi dla mniejszych firm i startupów, co ma poszerzyć adresowalny rynek usług.

Stephan Pretorius, CTO WPP, ocenia, że Open Pro to zintegrowane rozwiązanie do wdrażania kampanii, skoncentrowane na rezultatach. Podkreśla prostotę, intuicyjność i skalowalność, które mają dać marketerom kontrolę, szybkość i zasięg przy zachowaniu jakości klasy enterprise.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat