Jet Line wyjaśnia, że podwyżka cen wynika z realnych kosztów utrzymania Motorway, ogólnopolskiej sieci nośników frontlight 12x4 m. - Uważnie analizujemy sytuację rynkową, w tym dane publikowane przez Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej i nie bagatelizujemy ograniczeń wydatków na reklamę, w tym out of home, przez marketerów - podkreśla Andrzej Słomka, dyrektor zarządzający Jet Line. - Urealnienie cen jest jednak potrzebne. Pozwoli nam to planować kolejne inwestycje i optymalizować aktualną sieć nośników - dodaje. - Poza budową własnych konstrukcji, rozważamy zakup odpowiadających nam sieci nośników, zgodnych z naszą strategią rozwoju portfolio produktów - dodaje.
Przypomnijmy, że według danych IGRZ od stycznia do września br. wydatki na reklamę zewnętrzną wyniosły 352,76 mln zł, o 14,57 proc. mniej niż rok wcześniej (zobacz szczegóły).

Sieć Motorway składa się obecnie z 337 nośników położonych przy drogach o największym natężeniu ruchu. Do Jet Line należą też nośniki mobilne (MobiJet i JetBike) oraz wielkoformatowe.











